5 weken zwanger en bloed verlies

<p>Goedenavond </p><p>Afgelopen woensdag van de gynaecoloog te horen gekregen dat ik 5 weken zwanger ben.</p><p>Nu heb ik sinds gisteren bloed verlies ( licht rood). Ik heb vanmorgen contact gehad met de verloskundige en zij vertelde als ik verder geen andere klachten heb( extreme krampen, rugpijn). Dat ik mij dan geen zorgen hoef te maken, maar toch doe ik dat eerlijk gezegd.</p><p>Hebben jullie misschien geruststellende verhalen want ik maak me echt zorgen.</p>
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik snap je onzekerheid. Ik heb zelf vanaf de dag van de zwangerschapstest tm week 9 iedere dag best wat bloedverlies gehad en tot week 20 nog een paar keer bloedverlies gehad. Allemaal zonder oorzaak (veel onderzoeken gehad in t ziekenhuis). En nu heb ik een gezonde dochter van 3,5e week in mn armen. Dus het kan zeker ook goed gaan! 
 
 
Hoi! 


Ik had bij 5 weken ook een aantal dagen achter elkaar bloedverlies. Ondertussen ben ik twee weken verder en heb ik het hartje horen kloppen. Laatst had ik weer wat bloedverlies, maar maak me er nu geen zorgen meer om. 
De vk zei tegen mij dat het allemaal zo goed is doodbloed, dat het gewoon kan dat je soms wat bloed verliest. Zolang het bloed niet vloeit en je geen heftige krampen krijgt is het niet erg. 
Ik weet hoe veel zorgen je je nu maakt, dat had ik ook! Ik had hier ook een topic geopend. Hopelijk is er nu een klein beetje zorg bij je weggehaald! Succes!!
 
Bedankt voor jullie geruststellende woorden. Ik hoop inderdaad snel zekerheid te hebben, jk moet aankomende week contact opnemen met de vk en dan gaan ze kijken of ze iets kunnen doen.
Ik had met de gynaecoloog een telefonische afspraak afgelopen woensdag omdat ik bloed had laten prikken en daar is het uitgekomen. 
Ik heb verder totaal geen klachten, maar ik denk omdat je er nu zo oplet en bij iedere pijn denkt misschien is dat het wel dat je dan juist overal pijn krijgt. Ik zal zo blij zijn als we 3,4 weken verder zijn.
Bedankt voor jullie reacties!
 
Bedankt voor jullie geruststellende woorden. Ik hoop inderdaad snel zekerheid te hebben, jk moet aankomende week contact opnemen met de vk en dan gaan ze kijken of ze iets kunnen doen.
Ik had met de gynaecoloog een telefonische afspraak afgelopen woensdag omdat ik bloed had laten prikken en daar is het uitgekomen. 
Ik heb verder totaal geen klachten, maar ik denk omdat je er nu zo oplet en bij iedere pijn denkt misschien is dat het wel dat je dan juist overal pijn krijgt. Ik zal zo blij zijn als we 3,4 weken verder zijn.
Bedankt voor jullie reacties!
 
Ik heb precies hetzelfde, hiervoor 2 miskramen gehad dus meteen stress. Fijn om deze verhalen ook even te kunnen lezen. Heb ook geen krampen of iets dus hoop op het beste. Mag over een week voor de echo komen. 
Succes!! 
 
Terug
Bovenaan