5 weken zwanger en bloed verlies

De enige klachten die ik heb is buikpijn maar dan rond mn navel. Geen lage buikpijn net boven mn schaambeen en gewoon ontzettend misselijk en niet echt heel lekker.
Ik hoop zo dat het allemaal goed zit, want we willen het allebei zo ontzettend graag.
 
Bij de miskramen die ik heb gehad was het wel echt een soort ongesteldheidspijn. Echt steken en krampen. Misselijk is wel een goed tekenen denk ik! Ik heb geen bloedverlies meer dus ik hoop echt op het beste. Wanneer mag jij voor een echo? 
 
Ben nu 4/5 weken zwanger. Ook al 2x klein beetje bloed verlies gehad, schrikken natuurlijk! 
Ik heb op internet gelezen dat het voor kan komen maar zolang je geen andere klachten hebt je geen zorgen hoeft te maken dus dat probeer ik dan maar niet te doen 
 
Ik ben nu 4/5 weken zwanger. 
Heb ook 2x klein beetje bloed verlies gehad. Op internet gelezen dat het voorkomt tot 13 weken en zonder klachten geen zorgen hoeft te maken dus probeer het ook maar niet te doen ook al is het moeilijk 
 
Mijn ervaring met bloedverlies is een miskraam. Maar ik heb genoeg verhalen gelezen dat het niet zo hoeft te betekenen. Ik merkte meteen dat mijn borsten niet meer gespannen en pijnlijk waren. 
Ik zou als ik jou was gewoon aandringen op een echo bij de vk. Toen ik bloedverlies had met 9 weken heb ik gebeld en mocht ik die avond meteen langskomen. 
Sterkte! 
 
Terug
Bovenaan