5 weken zwanger en buikpijn

Ik ben net 5 weken zwanger en heel blij maar heb afgelopen week al 3x 's nachts hele heftige buikpijn gehad. Het duurt maar 5 ofzo minuten maar ik lig dan echt te kronkelen in bed van de pijn. Nu ben ik ruim 7 jaar geleden ook al een keer zwanger geweest en heb die zwangerschap toen zelf beeindigd met 5 weken omdat ik er toen nog niet aan toe was. Toen had ik in de na week 4 diezelfde buikpijnen. Gek. Het lijkt er dus op dat dat er voor mij bijhoort maar ik heb het nog nooit eerder gehoord van vriendinnen die al kinderen hebben. Herkent iemand dit?
 
Innestellingspijn misschien? Ik had ook erg veel pijn, werd er ook wakker van 's nachts.. Misschien moet je het even vragen aan de VK.

Gefeliciteerd met je zwangerschap !

Liefs
 
he meis ten eerste van harte gefeliciteerd.

De pijn kan van alles zijn kan ook zo zijn dat je last hebt van je darmen die kan ook heel heftig zijn en lijkt op kramp.

Ik zou zeker dit even met je verloskundige over hebben, ik weet niet of het zo is maar heb een keer gehoort, kweet niet of het een broodje aap verhaal is, maar iemand vertelde mij dat zei soort van alergisch was voor zwanger zijn niet zo zeer het zwanger zelf maar de hormonen die je aan maakt kon zij niet tegen. nogmaals kweet niet of dit waar is of een broddje aap verhaal.

Liefs
 
Hoi meid!
Ik heb deze buikpijnen t/m week 12 gehad. Geen bloedverlies en alles is nog steeds prima. Ben nu 17,2 weken zwanger!! Maak gewoon een afspraak bij de verloskundige of gyn zodat ze je gerust kunnen stellen! x
 
Hey,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik kan je er niet goed bij helpen. Ik heb ook wel af en toe buikpijn maar zoals jij het beschrijft ken ik het niet. Als je echt zekerheid wil zal je toch een verloskundige moeten bellen denk ik en het aan haar voorleggen.

Veel succes.

xx
 
Ik herken dit van mijn eerste zwangerschap, exact zoals je beschrijft. Bij de andere twee heb ik dit ook gehad maar minder. Volgens mij is het gewoon het opzetten van je baarmoeder, alles raakt beter doorbloed, darmen komen in de verdrukking. Ik heb me er nooit zorgen over gemaakt.

Zolang je geen bloed verliest is er meestal niets aan de hand. Ook omdat je het 's nachts hebt en dan maar kort lijkt het me niets om je zorgen over te maken. Een miskraam is een soort minibevalling en stopt niet meer tot afstoting van het vruchtje.

Succes!
 
Terug
Bovenaan