5 weken zwanger en buikpijn

Allereerst van harte gefeliciteerd!

Ik heb sinds het begin ook pijn van zere steken in mijn buik.
In de eerste weken, week 4 tot 11 , waren ze erg heftig. Net zoals jij beschrijft,, dat je krom ligt van de pijn.
Maar mijn pijn vond plaats onderin mijn buik, meer richting mijn baarmoeder.

Daarna is het afgenomen maar nog steeds heb ik ze.
De verloskundige vertelde dat het normaal was , omdat de baarmoederbanden wordt uitgerekt voor het kindje.

Maar omdat jij het eerder hebt gehad,, zou ik de verloskundige bellen en je verhaal vertellen.
Misschien kan je langs komen voor een echo!

heel veel sterkte en ik wens je een voorspoedige zwangerschap
 
Hoi,
Ik had dat tijdens mijn eerste zwangerschap ook. Heb de eerste weken echt een paar keer 's nachts liggen janken van de pijn. Dit was volgens de VK gewoon het oprekken van mijn baarmoeder. Heel pijnlijk in ieder geval.
Tot nu toe gelukkig niet zo'n last van. Misschien omdat het mijn tweede zwangerschap is en het al een keer opgerekt is geweest.
Liefs,
Mar
 
HOI boannan!
Ik ben ook 5 weken zwanger en zit in de 6e zwangerschapsweek. (als ik het goed heb dan)
Ik heb ook al last van kwaaltjes en ook die buikpijn. Overdag is het ook wel aanwezig, maar voelt het als menstruatiepijn. Daarentegen lig je 's nachts stil en mijn darmen beginnen dan ook van slag te raken. Dus dan is het een combinatie van de baarmoeder die oprekt denk ik en mijn darmen.
Het zal er wel bij horen.
Wel leuk om met iemand gevonden te hebben die net zo ver is. Misschien herkennen we wat van elkaar.
Groetjes JANEEJANEE
 
Terug
Bovenaan