<p>Hallo ouders van nu,</p><p>Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben. De eerste keer! Ik ben ‘over the moon’ en mijn vriend ook. Spontaan als ik ben, heb ik bijna iedereen in mijn omgeving ingelicht en de reacties zijn super leuk!</p><p>Maar, ik word met de dag onzekerder en vrees enorm voor een miskraam. Ik hoor de verhalen om mij heen en bij elk pijntje denk ik dat het mis is. </p><p>Ik heb nu al 3 keer een ovulatietest gedaan (heb geen zwangerschapstesten meer liggen) en het streepje lijkt minder scherp te zijn nu (vandaag 5 weken). Dat baart me al zorgen.</p><p>Daarnaast heb ik vrijdag (4 weken en 5 dagen) een inwendige echo gehad. Verdikt slijmvlies en een zwart bolletje. Dat heeft me even rustig gemaakt, maar als ik dan afbeeldingen Google van andere echofoto’s in deze fase, zie ík bij anderen overal een klein wit puntje. Dat zie ik niet op de mijne. Weer een zorg erbij.</p><p>Ik ben normaal heel relaxed en nuchter, nu word ik gék van mezelf. Ik ben hier zo blij mee en wil het niet verliezen.</p><p>Heeft iemand ervaring hiermee, of tips waarmee ik de komende dagen door kan? Want nog 3 weken dit ga ik niet trekken.</p><p>Liefs Eva </p>