5 weken zwanger en menstruatiepijn?

Ik heb hier ook veel last van gehad, tot eeek 8 ongeveer, toen was het voorbij. Met name s nachts deed het veel pijn, een warme kruik helpt dan om een beetje te ontspannen. Mijn verloskundig vertelde ook dat het kramp en spierpijn is van de baarmoeder die uitzet. 

Bedankt voor jullie reacties!
toch fijn om te horen.
wat voor kwaaltjes hebben jullie gehad met 5 weken? Ik voel namelijk niks behalve af en toe menstruatiegevoel. Maar zelfs moe ben ik niet. Veel plassen doe ik alleen als ik veel drink, wat normaal is. 
word erg onzeker van. Ik wil ook geen vroege echo de kans is er dat er nog niks te zien is en en dan ga ik me helemaal zorgen maken?

Goedemorgen,

Ik ben zelf ook rond de 5 weken zwanger!
Heb eerder 2 miskramen gehad dus erg spannend allemaal! Ik krijg om deze reden aankomende dinsdag al een eerste echo.
Ik ervaar op dit moment dat ik meer afscheiding heb (wit of doorzichtig). Verder af en toe krampen in mijn buik, en mijn tepels groeien al!
Herkent iemand zich hierin met deze symptomen?
Ik denk dat het ook verschild per vrouw. 

[quote quote=10136546]Goedemorgen, Ik ben zelf ook rond de 5 weken zwanger! Heb eerder 2 miskramen gehad dus erg spannend allemaal! Ik krijg om deze reden aankomende dinsdag al een eerste echo. Ik ervaar op dit moment dat ik meer afscheiding heb (wit of doorzichtig). Verder af en toe krampen in mijn buik, en mijn tepels groeien al! Herkent iemand zich hierin met deze symptomen? Ik denk dat het ook verschild per vrouw.[/quote]
Gefeliciteerd! 
Ik heb ook een miskraam gehad vandaar ook de onzekerheid. Het is heel spannend allemaal? ik heb weleens last van witte slijm. (Geurloos en doorzichtig) ik heb het idee dat mijn tepels ook hard zijn en groeien. 
Maar misselijkheid etc niet. Mijn vorige zwangerschap was ik ook 2 keer misselijk geweest. Voor de rest was ik erg moe en at bepaalde dingen niet meer. Koffie kon ik niet meer uitstaan. En mijn borsten deden verschrikkelijk pijn. Dus vandaar dat ik nu denk huh wanneer komt het nou?

Ik hoor jullie over afscheiding maar ik heb het nu dus juist helemaal niet! Of hadden jullie dit ook met 4 weken niet en komt het dus nog? Hieraan herkende ik dat ik niet ongesteld zou worden. Meestal voor m'n ms heb ik wat witte afscheiding.
Verder heb ik ineens een hele mooie egale huid zonder puistjes. Vorige week (toen ik het nog niet wist) zeiden meerdere mensen ook tegen mij dat ik er goed uit zag met lekkere rode gezonde wangen! Dus ik heb waarscheinlijk echt een soort zwangerschaps glow nu al. Hopelijk blijft dat zo haha! 
Verder af en toe een droge mond en m'n ontbijt lastig eten vind ik. Normaal eet ik graag m'n ontbijt. 
Weinig trek in chocola (normaal kan ik echt een reep per avond op haha) zeker een pluspunt nu dat ik geen trek heb in chocola want dan gaat het in ieder geval niet hard met de kilo's straks
Verder heb ik het soms enorm Koud tot op het bot aan toe! Bibberend en al! 
Last van m'n darmen 
Weeig gevoel, soms misselijk maar niet overgeven. 
Verder neem ik het allemaal voor lief en geniet ik van elk kwaaltje die ik heb want dan weet ik dat er iets gebeurd daar binnen hahah!! Wel heb ik een licht streepje op mijn zwangerschapstest dus mijn hcg is nog niet heel erg aanwezig. Ik hoop dat de kwaaltjes niet de overhand gaan nemen straks. Ik ben benieuwd 

De menstruatiepijn heb ik ook, vaak pas na t avondeten en vooral na een drukke dag of als ik de hele dag in de weer geweest ben met schoonmaken boodschappen dat soort dingen. 
Bij 5w had ik vooral last van dat menstruatie gevoel en moe zijn en geen eetlust. Nu 7w. Nog maar 2x moeten braken gelukkig en niet heftig misselijk dat nog maar n x of 5 gehad, maar kan nog komen... ?
Slaap nu met een extra kussen die houd ik tegen mijn buik helpt echt? dan slaap ik beter en ben nu minder wakker. 

Ik ben 6 weken en 4 dagen en heb ook pijn in mijn buik en onderrug. 
Helaas heb in wel ook elke dag last van bruin/roze afscheiding dus ben erg bezorgt en bang dat het misgaat. 
Helaas pas volgende week vrijdag de echo en is het afwachten.
Maar bij mijn  vorige zwangerschap ook last gehad van buikpijn en toen gelukkig een gezonde zoon gekregen dus meestal hoort het er wel een beetje bij. 

[quote quote=10136541]Bedankt voor jullie reacties! toch fijn om te horen. wat voor kwaaltjes hebben jullie gehad met 5 weken? Ik voel namelijk niks behalve af en toe menstruatiegevoel. Maar zelfs moe ben ik niet. Veel plassen doe ik alleen als ik veel drink, wat normaal is. word erg onzeker van. Ik wil ook geen vroege echo de kans is er dat er nog niks te zien is en en dan ga ik me helemaal zorgen maken[/quote]
Ik had dit kunnen schrijven precies dezelfde ervaring. Merk ook dat ik de hele dag aan mijn borsten voel of ze al pijn doen. Niet heel handig op het werk ;)! Maar ik deel je onzekerheid. Ik dacht eraan om morgen een digitale test van clearblue te doen en dan over een week nog een keer om te kijken of hij dan aangeeft dat ik verder ben... iemand daar evaring mee?

Terug
Bovenaan