5 weken zwanger en voel niet zo veel

hoi,

ik maak me eigenlijk wel heel veel zorgen. toen ik nog niet wist dat ik zwanger was had ik erg veel last vanmijn borsten en wat steken aan de zijkant van mijn buik. maar nu voel ik bijna niets meer. mijn borsten alleen maar als ik er op druk en heel af en toe een beetje het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Is dit wel normaal?
 
Hoi,

Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Ben nu 6 weken zwanger en voel ook niets. En rondom de 'testtijd' en de dagen daarna voelde ik ook van alles.
Toen ik zwanger was van m'n dochter had ik ook nergens last van, dus het hoeft niet te betekenen.
Toch ben ik ook wel ongerust hoor. Heb paar jaar terug een miskraam gehad (8weken), toen had ik voornamelijk buikpijn en bruine afscheiding, later rood. Maar daar heb ik nu gelukkig geen last van, al zijn wc bezoekjes soms wel spannend.
Als ik nu aan mijn buik voel, merk ik wel dat het wat harder is. Verder voel ik net als jouw niets.
Ik denk dat het wel normaal is. Het ongesteldheidgevoel kan ik niet zoveel over zeggen.

Volgens mij heb je nu nog niet zoveel aan deze reactie.Maar weet dat je niet de enige bent...!
 
Hoi,

Ik ben 15 wkn en 6 dgn zwanger en in het begin heb ik ook heel veel last gehad van een ongesteldheidsgevoel, zelfs nu heb ik het af en toe nog wel eens. Dit kan geen kwaad! Mijn vk zegt dat het komt omdat je baarmoeder aan het groeien is. Maak je er niet te druk om! Succes met je zwangerschap!
 
Hoihoi,
Ook ik zit nu in mijn 5e week en heb nog niet veel 'last' het zwanger zijn. Alleen mijn bh's zijn bijna te klein en ik heb meer trek. En het kan toch ook zijn dat je niet zoveel misselijkheid ervaart enzo? Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken linda
 
hoi,
bij mijn 1ste zwangerschap merkte ik niet eens dat ik zwanger was en kwam er met 11 weken achter..
heb totaal geen kwaaltjes gehad toen
nu bij mijn 2de zwangerschap had ik het dus wel heel erg..ook die ongesteldheidsbuikpijn..dat is dus niet zo erg!
iedere vrouw is verschillend ;-)
 
bedankt voor jullie reacties. Het is in ieder geval fijn om te weten dat er meer zijn die niet zoveel voelen. mag volgende week bij de gynaecoloog langskomen voor een echo, hoop dat ik dan goed nieuws krijg!
 
Hi Linda,
No worries hoor!
5 weken is natuurlijk nog heel pril, je lichaam hoeft nog niet ontzettend veel aanpassingen te maken! Over 2 weken zul je je helaas anders gaan voelen, ben ik bang! ;)

Ben zelf nu 15 weken en heb sommige dagen heel veel last, dan weer dagen met 0,0 last!

Succes!
 
Hoi Linda,

Ik had bij de zwangerschap van mijn zoontje ook in de eerste 8 weken gewoon helemaal nergens last van, ik werd pas daarna heel erg misselijk. Ik ben nu ook 5 weken zwanger van de tweede en als ik niet getest had had ik ook echt niet gevoeld dat ik zwanger was. Ik heb alleen een beetje last van mijn darmen maar voor de rest geen last. Ik hoop dat je je niet al te veel zorgen maakt want dat is dan ook weer niet goed.

Geniet van de zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan