5 weken zwanger en voel niet zo veel

hoi linda,

Ik ben ook 5 weken en een paar dagen zwanger, heb ook nergens last van..! van mij mag de misselijkheid komen hoor heb hier zolang op gewacht..!

Succes groetjes mirjam
 
Hoi Linda,

Ik had toen ik 5 weken zwanger was zelfs iets bloed verloren had ook last van og krampen maar verder als ik op mijn borsten duwde had ik wel gevoel maar ook niet zo heel erg, maakte me vreeselijk druk of het wel hoorde allemaal, de vk had gezegd dat ik maar met 8 weken bij haar moest komen en dan keken we wel verder omdat ze nu toch niets kon zien, nou die 8 weken waren gister om en heb een echo gehad en daar was ons wondertje hartje klopte alles doet het inmiddels, ook ben ik nu sinds 1,5 weken erg misselijk en mijn borsten doen soms zo veel pijn dat het niet leuk meer is, wacht gewoon rustig af en laat moeder natuur haar werk doen dan komt het ook bij jou gewoon goed weet het zeker.

Geniet van het feit dat je nu nog geen kwalen hebt
;-) en ik duim voor je dat je meer duidelijk krijgt bij de vk.

Heel veel succes en groetjes

Saskia
 
Hoi Linda
Ik ben ook 5 weken zwanger en heb ook geen klachten! Snap je gevoel helemaal, je wilt liever je beroerd voelen want dat voelen we ons meer zwanger!
Ik hoop ook dat alles goed blijft gaan en dat we ons maar gauw echt zwanger mogen voelen!
Achteraf lachen we erom dat we graag de zwangerschapssymptomen wilde hebben denk ik!
Veel succes en misschien spreken we elkaar nog !
Wanneer mag je voor je eerste echo?

Gr S
 
hoi solanum,

ik mag maandag gelukkig komen voor de eerste echo. Ik kan niet wachten! gisteren was ik een beetje misselijk toen dacht ik he het begint! maar vandaag was het alweer weg. wat kun je je eigen druk maken he. wanneer mag jij voor de eerste echo?

groetjes Linda
 
Hoi hoi,
Ik ga nu mijn 6 de week in en ben zo zenuwachtig ivm een eerdere miskraam. ben nu zo benieuwd of er echt iets zit de vorige keer was het een leeg vruchtzakje dus een dikkere buik zonder dat er iets in zat.
Nu heb ik ene x een dikke buik dan weer minder en borsten ene x pijn andere x niet ik word er gek van maar moet nog 11 dagen wachten dan krijg ik een echo.
Voel me nu zo raar kan nog niet genieten.
Stom he.

Gr,. P
 
Hallo Hallo,
 
Ik ben nu precies 5 weken zwanger, maar ook ik voel eigenlijk niet heel veel meer. een paar dagen voor de NOD had ik wel wat symptonen zoals een beetje gevoelige borsten bij het opstaan en een raar gevoel in mijn buik (beetje het idee alsof je vlinders hebt opzo?!) 
wie kan mij gerust stellen??!
groetjes
Idmk
 
Hallo Hallo,   Ik ben nu precies 5 weken zwanger, maar ook ik voel eigenlijk niet heel veel meer. een paar dagen voor de NOD had ik wel wat symptonen zoals een beetje gevoelige borsten bij het opstaan en een raar gevoel in mijn buik (beetje het idee alsof je vlinders hebt opzo?!)  wie kan mij gerust stellen??! groetjes Idmk
 
Terug
Bovenaan