5 weken zwanger lege vruchtzak

<p>Hoi! Was ik weer.</p><p>Volgens De berekening was ik nu 6 weken zwanger maar op de echo was alleen een lege vruchtzak met dooier te zien. </p><p>Houd in dat ik nu dus 5 weken + 4 dagen zwanger ben. Geen zorgen volgens mij verloskundige maar ik vind het wel eng! </p><p>Zijn er meer die dit hebben gehad? </p><p>Liefs</p>

Hoi, ik heb er geen ervaring mee maar heb even zitten googelen. Heb je al een nieuwe afspraak? Op internet las ik dat een echo later in je zwangerschap duidelijkheid kan geven zoals een vruchtje en hartactie. Vanaf 6 weken is een vruchtje te zien en vaak ook een hartactie en anders wordt er later naar het hartje gekeken.

Hey hoi!
5+4 is ook wel erg vroeg hoor..
Begin dit jaar zelf zwanger geworden na het jaar ervoor een miskraam gehad te hebben.
En toen had ik mijn 1e echo met 6+3, ook toen was het nog niet helemaal zeker..
Uiteindelijk pas met 7+2 echt een hartje zien kloppen.. inmiddels ruim 39 weken zwanger??
Doe rustig aan, meer dan nog even afwachten kan je niet.
Ik weet hoe spannend het is.
Groetjes Siska.

Wegens omstandigheden ook een te vroege echo gehad. Ik was zwanger en waarschijnlijk miskraam maar daarna direct weer zwanger gok ik. Mn echo was dinsdag in het ziekenhuis en ze schatten me op 4-5 week nu. Bij mij was alleen maar een vruchtzak te zien verder niks. 6.1 mm x 3.3 mm zeiden ze. Morgen moet ik terug komen want ze zagen een iets in een eierstok wat ze beter gaan bekijken. 
Bij jou vind ik het toch positief hoor dat ze ook de dooier zien. Zou me dus nog geen zorgen maken ?

Oh 18 mm nou das in ieder geval stukken groter dan bij mij. Bijna het dubbele zelfs. Vraag me dam wel af hoe snel groeit de vruchtzak per week in het begin. Kan wel een schema vinden maar das vanaf Week 6

Ik had dit vandaag. Volgens verloskundige was het waarschijnlijk nog te pril. Ik heb 15 november getest met clearbleu en er stond zwanger 1-2 weken. Zou het dan echt te vroeg zijn... Ben erg onzeker ook.. Iedereen sterkte

Terug
Bovenaan