5 weken zwanger lege vruchtzak

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb dinsdag ook een afspraak staan bij de gynaecoloog, alleen weet ik niet of ik dit door moet laten gaan. Ik moest daar ook heen omdat ik met mijn eerste zwangerschap last had van mijn suiker. Ik hoop voor jullie ook dt het goed komt.
Knuffel terug ???

Hoii, 
Ik heb dit ook gehad met mijn eerste zwangerschap. Ze hadden mij  berekend op 7/8 weken. Toen ik de echo kreeg was er alleen een vruchtzakje te zien. Mocht paar dagen later terug komen en toen zat er een vruchtje in met een mooi kloppend hartje. En mijn zoontje is nu 2.
Nu ben ik voor de derde keer zwanger (hier tussen helaas miskraam) maar had een vroege echo laten doen in een echostudio. Op die echo was helemaal niks te zien. Dus die vrouw die geloofde niet dat het een goeie zwangerschap zou worden en dat ik miskraam kreeg. Afgelopen dinsdag mochten we naar de verloskundige en toen zat er een vruchtzakje en een vruchtje en een kloppend hartje. (Nu alleen veel spanning)
Bij mij was dus bij allebei uiteindelijk positief. Hoop dat dat bij jou straks ook is.
Wanneer mag je weer voor een echo?

Hier een gelijk verhaal met een minder goede afloop. Augustus naar de verloskundige voor 1e echo, alleen vruchtzakje met dooier te zien. Helaas geen vruxhtje. Week later terug moeten komen.. vruchtzakje was lichtelijk gegroeid maar nog steeds geen vruchtje. Zo noemden het een missed abortion, en daar hadden ze gelijk in. Paar dagen later zette de miskraam in gang.. 
Dat was bij mij de situatie met 8 weken. Maar kan natuurlijk geluk hebben en dat er mog een vruchtje komt, het is nog vroeg in je zwangerschap! Kwestie van heeeel veel geduld hebben en onthoud dat je er verder zelf geen invloed op hebt! 
Sterkte’ 

Ik weet er alles van. 
Augustus zelf een missed abortion gehad. 

Ik zit inderdaad nog in een vroege zwangerschap en het verschilt ook maar paar dagen dus ik probeer me nog geen zorgen geen zorgen te maken (gebeurt toch wel) 
Ik mag woensdag weer voor een echo, hou me hart vast dan! Heb gelukkig een hele lieve verloskundige.

Vandaag echo gehad, prille zwangerschap maar een kloppend hartje! Super blij maar ook super bang nog want ja... dat had ik bij de 1e ook. Voel me wel zwanger En dat bij de 1e niet. 

Terug
Bovenaan