5 weken zwanger maar wat last van baarmoeder

<p>Hi meiden,</p><p>ik ben bijna 5 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik heb sinds vanavond last van mijn baarmoeder (stekende pijn) en wat misselijk.</p><p>Omdat dit mijn eerste zwangerschap is ben ik super onzeker en hoop natuurlijk dat alles goed gaat. </p><p>Heeft iemand hier meer last van gehad of kan iemand mij vertellen dat dit normaal is. </p><p> </p><p>Liefs! </p>

Hoi! Ik herken mijzelf hier wel in. Ik ben bijna 5 weken en ook zo onzeker. Ik heb ook regelmatig steken onder in mijn buik of aan de zijkanten.. En met name last van duizeligheid. 
Ik lees wel veel dat iedereen iets anders ervaart en het elke week anders kan zijn.

Hoi Lisa,
wat toevallig, ik heet Liza en woensdag 5 weken zwanger.
Ik heb echt wat steken in mijn baarmoeder en de misselijkheid. 
Ik ben heel benieuwd. Misschien kunnen we elkaar wat op de hoogte houden als jij wat weet over de ‘kwaaltjes’.
liefs. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu zelf 33 weken zwanger en heb dit ook allemaal ervaren in het begin! Nu Een druk meisje in mijn buik dus ik zou me niet teveel zorgen maken hoort er allemaal bij! Er groeit tenslotte een mini mensje in je ?

Bedankt voor je reactie Ayven!
ik ben zó intens gelukkig dus hoop echt op het beste. ???
Fijn om te horen dat jij het ook ervaren hebt in het begin van je zwangerschap. 
Geniet van de laatste loodjes van je zwangerschap! 

Haha toeval ja! Ik had voor na de eisprong juist allemaal kwaaltjes en ineens waren die weg. Wanneer heb jij de echo gepland staan?

Ik had voor mijn NOD last van hoofdpijn en gevoelige borsten & na mijn NOD kwamen wel wat kwaaltjes (vermoeidheid, misselijkheid in de ochtend, gevoelige borsten, en vaak plassen).
7 januari staat mijn eerste echo gepland, en die van jou?

20 januari pas! Dus nog wel even wachten. Hopelijk vliegt het voorbij. Kwaaltjes geven wel wat bevestiging dat het ‘goed’ zit, verder is het maar afwachten

Terug
Bovenaan