5 weken zwanger maar wat last van baarmoeder

Ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap ook veel kramp gehad. Volgens de verloskundige was dat het oprekken van de baarmoeder en is dat niets ernstigs. Met name ‘s nachts, als mijn lijf in rust was, was de pijn verschrikkelijk. Een warme kruik kan wat verlichting brengen. 
Inmiddels al 6 maanden moeder, dus het is inderdaad helemaal goed gekomen. Denk dat de krampen vanaf een week of 9 stukken minder waren. 
Succes!

28 aug volgens mijn eigen berekeningen. Echo na 8 weken. Mooi hoe ieder lichaam er anders op reageert. 

Gebruiker 10..602 had je die klachten ook al zo vroeg, van oprekken van de baarmoeder? Ik herken ind wel dat ik in bed meer krampen heb. 

Heel herkenbaar, de kramp ( oprekken v baarmoeder gevolgd door bandenpijn) tot een week of 10-11 en het misselijke nu soms nog ( wk 22) en duizelig tot week 20, tip rustig opstaan heeft te maken met toename bloedvolume had ik gelezen :) wens je een hele fijne zwangerschap! Groetjes Eve

Dank je wel meiden voor jullie reacties, het neemt mijn zorgen en onrustig gevoel een stuk weg.
De misselijkheid verdwijnt tot nu toe nog als ik wat gegeten heb, dus hopelijk blijft dat zo. 

Terug
Bovenaan