5 weken zwanger, symptonen verdwenen, 2de zwangerschap

Vandaag ben ik precies 5 weken zwanger van mijn 2de kindje. Toen ik 4 weken zwanger was begonnen mijn borsten pijnlijk te worden en had ik dus gelijk door dat ik zwanger was. Ook 2 testen hebben dit uitgewezen :)
Alleen nu zijn na 1 week mijn symptonen helemaal verdwenen. Dit voelt zo anders als mijn eerste zwangerschap. Toen was ik ziek van de kwaaltjes met 4/5 weken. Hebben meer meiden dit? Moet ik me zorgen maken?
 
Hoi Liset,
Ik ben 1x eerder zwanger geweest (eindigde na 7 weken in een miskraam) maar ik had tijdens deze zwangerschap vanaf het begin helemaal geen symptomen, alleen heel erg moe. 
Ik ben nu weer zwanger en zit ook in mijn 5e week, wederom nauwelijks klachten. Wel weer heel erg moe (daaraan merkte ik dat ik zwanger kon zijn) en afentoe een klein beetje misselijk maar verder helemaal niks. Geen pijnlijke of gevoelige borsten.
Het schijnt dat iedere zwangerschap weer anders kan aanvoelen en dat als je gevoelige borsten hebt dit kan afnemen zodra je lichaam gewend is aan de hormoonschommelingen.
Ik zou je niet teveel zorgen maken dus.. 
 
Hoi, ik ben nu 8 weken, en heb al een echo gehad. Voor de echo zei ik smorgens tegen mijn man: ga maar van slecht nieuws uit want mijn buik rommelt niet meer en mijn borsten zijn niet meer gevoelig, er ia iets mis. 
We kwamen bij de echo en zagen een vrolijk klein vruchtje bewegen, niks aan de hand dus! 
De week erna deden mijn borsten weer zeer, en nu zakt het weer wat af.. 
 
Probeer je niet teveel zorgen te maken, ook al snap ik dat het moeilijk is( ik doe het ook constant) 
 
Mijn klachten kwamen juist pas later denk week of 8 ofzo was wel heel moe maar toen kwam de misselijkheid en pijnlijke borsten had ik toen ook niet. Ben nu 22 week zwanger van ons meisje. 
Niet iedereen heeft klachten hoor zou proberen je niet teveel zorgen te maken anders maak je jezelf gek denk ik.. 
 
Maak mezelf inderdaad gek van de zorgen. Fijn te horen dat er meer zijn zonder klachten en dat het toch goed gaat met de kleine! Over 3,5 week een echo dus hopelijk dan goed nieuws.
Heel misschien ga ik nog een vitaliteitsecho aanvragen bij 7 weken als ik maar niet rustig kan worden.
Bedankt voor jullie fijne advies
 
Hoi Liset, wat lastig zeg.
Ik ben morgen 5 weken, dus lopen lekker gelijk op ;)
Maar zoals de andere hiervoor al benoemen is daar niks over te zeggen.
Elk lichaam reageert op zijn eigen manier.
Wanneer is je echo?
 
Hoi Junibaby! Dan lopen we idd gelijk ;) mijn termijn echo is 13 maart en die van jou?
Is het jouw eerste of ook tweede? En hoe voel jij je?
 
Ik heb geen klachten gehad die weer weggingen....want ik heb vanaf het begin geen klachten gehad! Ik herken je gevoel, ik wilde heel vaak dat ik misselijk zou worden...gewoon om te weten dat het er nog zit. En inmiddels zit ik op 14 weken en is alles goed! Probeer je dus geen zorgen te maken!
 
Terug
Bovenaan