5 weken zwanger, symptonen verdwenen, 2de zwangerschap

Hoi Hoi
ik had in het begin geen klachten toen inneens wel toen gingen de pijnelijke borsten inneens weer weg ik maakte me ook zorgen maar nu zijn we terug. ik had ook gevraagd aan de verloskundige of dit normaal was zij gaf aan dat dit volkomen normaal is en dat er ook dagen zijn dat je niks merkt voelt of nergens last van hebt.
groet
 
 Ik had juist mijn eerste zwangerschap vrijwel geen symptomen en heb deze nu juist wel. Pijnlijke borsten vooral. Zo is elke zwangerschap toch weer anders! 
 
Bijna 6 weken zwanger en nog steeds geen symptomen. Maak me toch echt zorgen, zo vervelend. Over een week krijg ik een vitaliteitsecho op eigen verzoek. Meer mensen die zich nog zo goed voelen en wel al een goede echo gehad hebben?
 
Hoi, ik had bij de 4 weken ook alleen beetje pijnlijke borsten en op de dag en een paar dagen na mijn normale 'ongesteldheid' voelde ik me heel erg zwanger. Dit verdween bij de 4,5 week. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk, niet moe echt alsof er niks aan de hand was.
Ik zei heel blij tegen mijn vriend whoeeee ik heb nergens last van dat is toch heerlijk.
Nou dat heb ik geweten hoor haha.. bij de 7 weken begon de 'ellende' ;)
Dit is echt zo verschillend per persoon en kun je niks van zeggen.

Een collega is zwanger van de 2de en die heeft tot nu toe (12 weken) helemaal nergens last van. Bij de 1ste moest ze elke dag overgeven en had ze er zelfs medicijnen voor...

Ik hoop dat dit je wat geruststelt.
 
Een hele fijne reactie, thnx! Dit is ook mijn 2de en omdat het zo anders voelt als bij de eerste maakt het me zo onzeker. Maar gelukkig kan het dus ook normaal zijn dat je nog geen klachten hebt bij de eerste 6 weken ;)
daar was ik dus ook bang voor dat alles ineens tegelijkertijd komt! Dus misschien moet ik voor nu ook maar blij zijn en geen zorgen maken.
hoever ben jij nu dan?
 
Ik ben 5 weken 1 dag en mijn symptomen gaan en komen ook. Elke keer als ik mijn tiet stoot en door de grond zak of een kramp in mijn baarmoeder voel, ben ik blij hahahha! Ik snap je angst volkomen. Ik hoop dat je je rust kunt vinden, en bij twijfel altijd even de huisarts/VK of gyn opbellen hoor! Successs!
 
Ik ben morgen 5 weken zwanger en heb ook geen symptomen. Voel mij zelfs nog net zo fit als daarvoor.. Bij mijn eerste was ik wel moe en had ik verder ook nergens last van. wat maakt het je onzeker weer zeg. Zijn hier nog meer mensen die het gevoel hebben dat ze energie voor 10 hebben?
 
Terug
Bovenaan