Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zoals al gezegd is, kwaaltjes komen en gaan en dat gebeurt ook letterlijk per dag. Ik werd vanaf week 6 ziek, dit heeft aangehouden tot week 18 maar elke dag was anders. Ook met mijn borsten, ene dag kon ik de trap nog niet af volgende dag kon ik bewijzen van spreken hardlopen. Er lag standaard een sport bh naast mijn bed van mocht het zo erg zijn dan draag ik dat snachts. De misselijkheid kwam bij mij echt met 6 weken, het begon met steeds minder eetlust.. alles stonk en kreeg t maar met moeite weg. Helaas duurderde dit tot 18 weken en vanaf dat moment was het zo af en toe. Inmiddels sinds week 36 is de misselijkheid wel weer een beetje terug. (Inmiddels 38wkn).
Waar je echt op moet letten is dat je genoeg drinkt, kleine beetjes eten en zoeken naar wat werkt voor jou 🙂 voor ieder persoon zijn de kwalen anders, en voor ieder persoon werkt iets anders. Bij mij werkte bijv de witte tictac tegen misselijkheid, mijn vriendin ging er juist van over der nek..
probeer er wel een beetje van te genieten. Die van mij zit er alweer bijna op en het voelt als de dag van gisteren dat we de positieve test in handen hadden.