5 weken

ik ook 26-jarigen en zes weken inverwachting heb ook steekjes in me onderbuik maar dat had ik bij me eerste ook dat hoort er bij zolang je maar geen bloed verlies dan klop er iets niet ik heb hetgewoon verteld aan iedereen kon het gewoon niet voorme houden zo blij ben ik met me zwangerschap ik wil je in iedergeval feliciteeren met je zwangerschap geniet er van groetjes annika
 
Hi Mije,

Ook ik ben 6 weken zwanger en voel deze steekjes in mijn onderbuik. Ik ben blij te lezen dat dit normaal is. Ik heb geen pijnlijke borsten, dus daar durf ik niets op te zeggen. Gisteren hebben we het aan mijn schoonouders verteld. Die staan zo dicht bij ons en als het fout mocht gaan kan ik daar tenminste ook gaan uithuilen. Ik moet gewoon iemand hebben om tegen te ratelen als ik iets niet weet.
Verder ben ik de hele dag een beetje zeurderig misselijk.
geniet van je zwangerschap.

Groetjes marleen
 
Hallo daar. Hier nog eentje die 5 weken zwanger is. Heb de afgelopen maanden veel last gehad van mijn borsten alleen nu ik zwanger ben heb ik nergens last van. Alleen die steekjes in mijn buik, wel raar hoor. Ben toch iedere keer bang om naar het toilet te gaan. Maar het gaat gewoon allemaal goed. Heb verder nergens last van. Nou we keep in touch. Succes en alsnog gefeliciteerd.
 
Terug
Bovenaan