5 wk geleden miskraam en nu weer terug; 5 wk zwanger!

Hallo lieve mensen,

Ik ben weer terug. Het is onvoorstelbaar. 5 weken geleden heb ik hier gepost dat ik jullie ging verlaten, maar ik ben weer terug. Wél heel angstig nu dat het weer misgaat, maar vooralsnog ben ik écht weer zwanger!! Een week na mijn miskraam testte ik weer negatief, weer een week later ,merkte ik dat mijn eisprong komende was. Tegen het advies van de gyneacoloog hebben manlief en ik toen toch onbeschermde seks gehad. Weer een week later kreeg ik weer allerlei symptomen. Doodeng, ik dacht echt; "Het zal toch niet..." En nu hebben we weer vet positief getest. Mijn borsten passen weer in mijn meegroeibh's die ik vijf weken terug net had gekocht. Wel heb ik nu heel veel last van mijn hormonen; ik kan weinig hebben en jank bij het minste of geringste.
We hebben al een afspraak staan op 11 februari bij de gyn. om de vervolgonderzoeken te bespreken, maar ik hoop dan (8 wk) een kloppend hartje te zien!!

Liefs,

Louise
 
gefeliciteerd hoor.
wel snel na een miskraam maar hoop voor je dat je een goed herstel heb gehad van je miskraam en dat je nu veeeeeel langer mag gaan genieten van dit nieuwe wondertje
 
Gefeliciteerd meid.
Spannend hoor nu voor jullie.
Wel fijn dat het zo snel weer gelukt is.
Ik hoop je een mooi kloppend hartje ziet bij de echo.
 
Heey meid,

Van harte gefeliciteerd hoor. Maar waarom zou je wachten tot 11 februari? Ik mocht door de miskramen gelijk komen voor een echo en kreeg er tot de 12 weken ook heel veel. Leefde van echo naar echo maar vond het wel heel prettig dat ze het zo in de gaten hielden. Nam heel veel onzekerheid weg bij me. Ik hoop echt dat het goed gaat deze keer. Heel veel succes.

Liefs Supertje
 
Terug
Bovenaan