5 wk geleden miskraam en nu weer terug; 5 wk zwanger!

gefeliciteerd!
En die spanning... die blijft nog wel even bij je na een mk helaas. Ook na een goeie eerste echo was dat hier in elk geval zo.

Ben hier ook direct na ma (curettage) zwanger geworden en het resultaat is ruim 2 jaar oud inmiddels.

Hoop voor jou dat je dat over ruim 2,5 jaar ook kan typen!
 
geweldig!! van harte gefeliciteerd. ik had ook op et forum zwanger na een miskraam nog gereageert op een topic van je. ik vertelde dat ik ook heel snel na mijn miskraam weer zwanger was. gelukkig gaat bij mij nu alles goed!!! ben bijna 16 week zwanger!! probeer er van te genieten!!

liefs, Karin
 
Hey,

Ik heb je al gefeliciteerd maar ik lees dat je behoorlijk veel last hebt van je hormonen. Dat is zeker een goed teken!!! Wanneer je veel last hebt, heb je ook veel aanmaak van Hcg en dat betekend dus dat er zich echt iets aan het ontwikkelen is. Zekerheid heb je nooit maar lichaam is aan het werk! Geniet daar ook maar van!

xx
 
hey Louise
proficiat das wel snel echt fijn voor jou hopelijk gaat alles goed deze keer ik zelf heb een miskraam gehad in maart 2010 ik ben nu zelf bijna 3 maanden zwanger ik hoop dat de 1,5 week snel voorbij gaan dan ben ik precies 3 maand zwanger gr ad
 
Onwijs gefeliciteerd! Jeetje wat bijzonder zo snel al weer zwanger te mogen zijn! Ik hoop voor jullie dat dit keer alles goed mag blijven gaan! ik ga voor jullie duimen!
 
Terug
Bovenaan