50 dagen overtijd

Vandaag ben ik 50 dagen over tijd en zit ik op dag 78 van mijn cyclus.
Inmiddels ook aardig wat zwangerschapstesten verder inclusief de bloedtest van de huisarts.. NEGATIEF.
Het zou ontpillen kunnen zijn, want ik ben pas sinds maart van de pil af, alleen waren mijn vorige 2 cyclussen beide 32 dagen. Het is erg frustrerend!
Ik ben op zoek naar soortgelijke verhalen….
 
Hey, je bent pas kort gestopt met de pil. Ik zou nog niet echt je cyclus dagen tellen, maar je lichaam echt een aantal maanden tot een jaar de tijd geven om weer zn normale cyclus op te pakken. 50 dagen over tijd ben je niet, want dan zou je 64 dagen geleden je ovulatie moeten hebben gehad, had je toen toevallig een ovulatie test gedaan?
 
Hoihoi,
ik hoor vaak dat je een half jaar moet ontpillen. Mogelijk dat je daar nog in zit, ondanks dat je wel al 2 cyclussen gehad hebt. Miss na een half jaar met de huisarts contact kan hebben over verder onderzoek, maar kan nu nog met ontpillen te maken hebben.
groetjes Manon
 
Dit was wat m'n kalender app mij aangeeft...
ovulatie testen doen het op een of andere vage manier niet bij mij? Heb er al een aantal versleten die geen enkel streepje gaven.
de huisarts zegt ook dat de menstruatie vanzelf wel weer op gang komt. Echter vind ik het wel lang duren dan en was ik vooral benieuwd of het vaak voorkomt bij andere vrouwen:) 
En of er verhalen zijn dat je negatief test maar toch zwanger bent, of zonder menstruatie toch zwanger kan worden? 
 
Een app kan nooit weten wanneer je je eisprong hebt want die kan niet in jouw lichaam kijken. Zeker wanneer je net gestopt bent met de pil. Gemiddeld word je 14 dagen na je eisprong ongesteld. Als je niet ongesteld word, heb je dus nog geen eisprong gehad. Zonder eisprong kun je ook niet zwanger worden. Een negatieve bloedtest is een heel duidelijk teken dat je niet zwanger bent. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je ergens de komende dagen of weken een eisprong krijgt, zwanger raakt en daardoor niet ongesteld wordt. Dus je zou bv wekelijks kunnen testen als je menstruatie uitblijft. Of nog een keer naar de huisarts, zij kunnen ook medicatie geven om te proberen je menstruatie op te wekken. Maar ontpillen kan echt een aantal maanden duren
 
Hey, die app heb je echt niets aan. Die berekent wanneer jouw ovulatie moet komen gebasseerd op het gemiddelde van de afgelopen maanden. Heb je dus niets aan en kijk daar aub ook niet naar.

Ga naar de dokter want misschien is er wat aan de hand waarom je cyclus zo raar is, het kan in elk geval onderzocht worden. Ga er maar niet vanuit dat je zwanger bent nu
 
Ik zit inmiddels op dag 80 na het begin van mijn laatste menstruatie. 
Aankomende week toch maar een bezoekje aan de huisarts. 
Ik kan op internet maar weinig gelijksoortige verhalen vinden...
 
Wellicht ovuleer je niet, logische verklaring voor de testen die het niet doen en een lange cyclus. Er komt nog geen eitje vrij, dit omdat je lichaam zich aan het herstellen is en ontpillen kan echt een jaar duren. Bij mij was ‘t veel langer!

Mijn vriendin testte continue negatief met een zw-test en met een bloedtest kwam ze er pas achter dat ze 7 weken zwanger was, dus het kan. Maar gezien je dat al hebt gedaan is de kans nu wel veel kleiner.

Menstruatie is gewoon de meeste gevallen een eitje dat niet bevrucht is dat wordt afgestoten. Je hebt ook anovulatoire cyclussen waar je wel een vaginale bloeding hebt maar niet automatisch betekent dat er een eitje vrij is gekomen.

Je moet echt ff klein beetje geduld hebben met het ontpillen. Sommigen hebben er maanden last van waar anderen meteen regelmatig ongesteld worden, dus ik snap je heel goed. Maar das het nare van ontpillen
 
Terug
Bovenaan