5wk zwanger en menstratie-achtige pijn.

hallo,
sinds vannacht heb ik buikpijn. Het lijkt erg op menstruatie/ovulatiepijn. Vannochtend na een korte nacht slapen (haal natuurlijk vanalles in mn hoofd) was het weg, maar nu begint het weer en dacht laat ik toch eens op het forum vragen of het mensen bekend voorkomt en of ik me zorgen moet maken?!
Heb al ff zitten googlen en daar wordt wel over het groeien van de baarmoeder gepraat, maar aangezien t me 3e zwangerschap is en t me niet bekend voorkomt wil ik toch ff wat advies?!
Hoor graag van jullie,

liefs Saskia. 5wk en 1dg

hoi
Ik heb het wel tot 12 weken gehad, continu mentruatiepijn, Ben er ook erg bang van geweest maar ik heb nu een gezonde dochter.
Veel succes ermee, en niet te veel piekeren
groetjes jolanda

Ik heb het ook gehad.
Ik dacht dat ik ongesteld moest worden, maar ik was dus zwanger.
Het kan echt heel erg zeer doen, dat is ook 1 van de dingen die ik me goed herrinner van de zwangerschap ( maagzuur) maar voor de rest heb ik nergens last van gehad.
Zo zie je maar weer dat elke zwangerschap weer   anders is.

gr kaat,, en geniet van die kleine in je buik.

Ik had het ook, de menstruatiekrampen ( een soort of ) .
Je baarmoeder is aan het voorbereiden.
Ik ben nu 16 weken zwanger.
Dus geen paniek, hoort er allemaal bij

Hi Saskia,

Nog van harte met je zwangerschap!!!!!
Herkenbaar, ik noemde het altijd "baarmoederbuikpijn". Je baarmoeder groeit en die pijntjes lijken op menstruatieklachten. No worries!

Groetjes,
Janneke

Hoi!
Herkenbaar hoor. Hier net zo, daarom dacht ik in eerste instantie ook niet zwanger te zijn, want ik voel me net zoals ik ongesteld moet worden, Het trekt en kramp en zeurt regelmatig. Maar goed, ik ben nog steeds niet ongesteld en ik heb wel een positieve test. Ik heb hiervoor een miskraam gehad en ik merk dat ik veel onzekerder ben dan de vorige keren dat in zwanger was (heb ook al twee prachtkinderen). Succes in ieder geval!

Terug
Bovenaan