5wk zwanger en menstratie-achtige pijn.

Hey saskia

Ik heb zo nu en dan je berichten gevolgd op het andere forum!! wat geweldig dat je zwanger bent zeg !! wordt een mooi jaar voor jullie eindelijk!! poficiat!   ik had ook menstruatie achtige pijn  in het    hoort er volgens mij ook bij maar ik was ook erg bang im het begin omdat ik daattvoor 2 miskramen heb gehad ! maar daar had ik alleen bloedverlies bij en geen enkele kramp! dus komt helemaal goed bij jou!! ik duim voor je..probeer maar lekker te genieten ,

doei doei knuffel bloem

Hoi Saskia,

Heel herkenbaar hoor.. Ik heb het ook al 2 week. Het is je baarmoeder die aan het groeien is. Ik noem het altijd groeipijn
Wees gerust, het is alleen maar goed, maar kan me wel voorstellen dat je zoiets hebt van huh?? Was dat??

Liefs Bibi

Hallo iedereen,
Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger en heb op dit moment ook menstruatie pijntjes gelukkig niet zo erg als sommigen van jullie het hebben maar ik voel het wel.
En ik had het bij eerdere zwangerschappen ook dus ik maak me er totaal geen zorgen over.
Bij mijn laatste zwangerschap bloede ik heftig in de 12de week en er is een wolk van een baby gekomen dus het hoeft niet allemaal verschrikkelijk te zijn.
Meestal is er niks aan de hand

Ik ben inmiddels bijna 35 weken zwanger maar had in het begin ook veel last van menstruatie achtige pijn. Heeft wel een week of 3 a 4 geduurd.
Het is je baarmoeder die een flinke groeispurt maakt.
Ik snap dat het onzekerheid brengt maar het hoort er wel bij.
Succes met je zwangerschap!!

Hoi Saskia,

Nou, zo te lezen heb je al een hoop geruststellende reacties gehad, maar toch wil ik ook nog even mijn reactie geven: ik heb ook wekenlang last gehad van dat menstruatiepijn-gevoel. Soms werd ik 's nachts wakker van de kramp en ook bandenpijn. Ik ben nu bijna 27 weken zwanger, en voel me fantastisch. Maak je maar geen zorgen, geniet lekker van de zwangerschap.

Liefs, Sarah

Terug
Bovenaan