<p>Onze pret kon niet op! We zijn zwanger! Althans dat dachten we… vorige week zaterdag de eerste keer een beetje bloedverlies, toen op bijna 6 weken. Eerst wat helder rood en later wat bruine nadruppels die de daarop volgende dagen wat aanhielden na het plassen. Toch de verloskundige gebeld of ik niet eerder kon komen omdat ik mij zorgen maakte. Dit is mijn eerste zwangerschap en weet ook niet wat ik kan verwachten. Ik kon afgelopen donderdag terecht en was er alleen een leeg vruchtzakje van 7mm te zien. De teleurstelling was mega groot… Wel gaf ze aan dat het mogelijk nog te vroeg kon zijn en ze niet met zekerheid nog bepaalde conclusies wilde trekken. We hebben voor volgende week weer een nieuwe echo gepland staan, ben dan 7+3. Nu gisteren avond weer wat bloedverlies, exact hetzelfde als vorige week alleen nog minder. Soms lijk ik alleen aan de linkerkant wat lichte druk te voelen, heb al veel opgezocht over een bbz… Dat maakt me angstig… Iemand hier ervaring mee of juist positieve ervaringen dat het toch nog is goedgekomen? </p>