6+3 leeg vruchtzakje op echo toch zwanger?

Vruchtzakje is vaker nog leeg bij 6 weken. Ik heb die stress ook meegemaakt bij mijn eerste zwangerschap. Bij tweede zwangerschap was het weer hetzelfde verhaal. 
veel sterkte. 

[quote quote=10337610]Vruchtzakje is vaker nog leeg bij 6 weken. Ik heb die stress ook meegemaakt bij mijn eerste zwangerschap. Bij tweede zwangerschap was het weer hetzelfde verhaal. 
veel sterkte. [/quote]
vreselijk dat je dit twee keer mee moest maken ???

Ik heb precies hetzelfde gehad bij mijn eerste , uiteindelijk inderdaad ook met 7 weken terug moeten komen en daar was ineens een klein vruchtje te zien. Ik was waarschijnlijk nog te vroeg zwanger. ?

Hier helaas een vergelijkbare ervaring die minder goed af liep. Bij mij was er een week later toch een vruchtje met hartslag te zien dus ik was mens blij. Het bruin verlies hield echter aan en enkele dagen later stopte het hartje met kloppen. Ik heb uiteindelijk een curettage gehad en was drie maanden later opnieuw zwanger. Onze dochter is nu zeven weken oud.

Hier helaas een vergelijkbare ervaring die minder goed af liep. Bij mij was er een week later toch een vruchtje met hartslag te zien dus ik was mens blij. Het bruin verlies hield echter aan en enkele dagen later stopte het hartje met kloppen. Ik heb uiteindelijk een curettage gehad en was drie maanden later opnieuw zwanger. Onze dochter is nu zeven weken oud.

Terug
Bovenaan