6-7 dagen na eisprong ongesteld

<p>Hallo,</p><p>ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.. ben nu 7 maanden gestopt met de pil. Laatste drie maanden is cyclus 32, 32 en 27 dagen. Bij de cyclussen van 32 dagen gaf ovulatie test aan dat ik op dag 25 eisprong had, laatste maand gaf test geen resultaat maar zag ik met temperaturen dat het op dag 21 was. Er zitten dus maar 6-7 dagen tussen eisprong en menstruatie. <br /><br />Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? Lees op internet dat de periode tussen eisprong en menstruatie rond de 14 dagen moet zitten. Wordt er behoorlijk onzeker van.. </p>

6 dagen is wel kort, ik had zelf afgelopen keer 11 dagen. Is bij mij nooit zelfde aantal dagen. 
Ik zou maandag gewoon even de huisarts bellen en aan de assistente het even vragen. Wie weet is het tekort en hoef je dan niet een jaar te wachten voordat ze je door verwijzen. Ik zou zelf echt even bellen. Met 6 dagen. 
Er zijn gewoon medicijnen te krijgen die het kunnen verlengen maar die zal de arts niet voorschrijven dat doen ze in ziekenhuis. Misschien zegt hij ook wel je moet wachten maar als het elke keer 6 dagen is zal hij je wel doorverwijzen.. denk ik hoor. Ben ook geen arts ofzo maar Google is ook mijn beste vriend haha. 
Kan geen kwaad om het even na te vragen bij huisarts die heeft er voor geleerd . 

Weet je zeker dat het menstruatie is? Een lichte bloeding op 6-7 dagen na ovulatie kan ook een innestelingsbloeding zijn

Ik heb periodes gehad dat ik op dag 14 ovulatie had en dat 21 menstruatie. Wel waren dit vaak weken dat ik stress had. Zolang het niet te vaak gebeurd is het geen probleem. Ben met 9/11 dagen na eisprong zwanger geworden en nu 9 weekjes?

Dank voor jullie reacties!
Gefeliciteerd Olifantje! 
Deze maand heb ik wel wat stress, maar de maanden ervoor niet en toen was de fase net zo lang. Het is nog niet 9-11 dagen geweest..
Het is (helaas) geen innestelingbloeding. Dat hoopte ik de afgelopen maanden wel haha. 

Dus ik denk inderdaad dat ik maandag de dokter even bel. Inderdaad zonde om lang te wachten als dit met een medicijn te verhelpen is!

Bij mij doen ze met 7/8 dagen niets omdat ik in het verleden gewoon zwanger ben geraakt. Het kan dus wel. Ik denk dat de kans dus helaas wel degelijk aanwezig is dat je het eerst 6 maanden of een jaar moet proberen. Maar aankaarten kan natuurlijk geen kwaad. 

Klopt minimaal 6 maanden proberen(ben ervoor naar de gyno geweest)
Hou je cyclus bij, daar zijn ze dol op!! Als je nu echt maanden onder de 10 zit zou ik zeker actie ondernemen!.
Ik weet zelf zeker dat ik op dag 6 innesteling gevoeld heb (drupje roze bloedverlies met witte afscheiding) en hele erge kramp van 2 min. en de tussentijdse bloedingen waren weg! Kortom die 9/12 dagen die ze vaak online bedoelen om in te nestelen hoeven dus niet altijd

Hallo!
ik had een luteale fase (zoals ze dat noemen) van 8-9 dagen wat volgens mijn behandelend gynaecoloog echt te kort was voor een goede innesteling.
ik heb uiteindelijk utrogestan gekregen, helaas kwam mijn menstruatie hier doorheen. Toen mogen starten met pregnyl injectie en meteen die ronde zwanger!
Mocht je echt met ovulatietesten testen en zeker weten wanneer je eisprong is dan zou ik contact opnemen met de huisarts voor een doorverwijzing!
in het ziekenhuis kunnen ze je cyclus helemaal goed mee nakijken en als er iets mis is meteen gericht behandelen!
succes!!

Terug
Bovenaan