6 augustus

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

ik hak gewoon de knoop door en we gaan zaterdag 6 augustus gezellig shoppen/terrasje doen in Arnhem!!! sorry voor de dames die dan niet kunnen want wordt erg moeilijk om iedereen te krijgen! en ook niet iedereen had gereageerd op de data's!
Nu moeten we alleen een plek afspreken! ik weet niet of we met auto's of treinen gaan! een station is altijd wel makkelijk afspreken!
Is er iemand bekend in Arnhem?? behalve net als ik Burgers Zoo ;-)))
Met wie kan ik Carpoolen? woon in Hoogeveen! kwamen ook mensen uit Groninge toch?en ciomama richting Zwolle?
ik hoor het wel weer!
Hopelijk zitten we dan allemaal met mooie ronde buikjes!
Liefs

heey

ik ben erbij hoor 6 augustus...
heb het al even in mijn agenda gezet.
Als ik mijn rijbewijs haal volgende week of in ider geval voor die tijd kan ik je wel oppikken hoor in hoogeveen ben er redelijk bekend(heb jaren op camping in zuidwolde gestaan en vaak op de fiets naar hoogeveen geweest)
Ben totaal niet bekend in Arnhem maar komt vast wel goed...

liefs

ik heb de laatste twee weken van augustus vakantie dus denk niet dat ik er bij ben. Heb namelijk nog geen rooster dat duurt nog een maand. Als ik vrij ben ga ik natuurlijk gewoon mee

Zoals het er nu naar uit ziet kan ik de 6e ook mee!! We hebben dan vakantie en misschien gaan we dat weekend nog een weekendje weg, maar dat zit dus nog. Ik kom idd bij Zwolle vandaan en kan dus mensen oppikken! Ik hoop dat we dan allemaal zwanger zijn!!!!!

Liefs ciomama

hoi hoi!!

Staat genoteerd!! Gezellig!! Bij het Station is er ook een hele duidelijke parkeergarage... Beiden komen op hetzelfde punt uit! denk handig om af te spreken... Weet even geen straatnaam.
Gaanw e gezellie shoppen en het terras op!

Kussies

Hee,
Ik ben erbij! Leuk!!!! Kom met de trein, trein van del-helder naar Nijmegen. Meer mensen die deze trein nemen? Gezellig!

Hey!

Ik moet deze keer helaas voorbij laten gaan, die dag kom ik terug rijden uit oostenrijk en ben waarschijnlijk 's avonds laat pas thuis.

Ik hoop dat het goed bevalt en er een vervolg komt, ik baal ervan dat ik niet mee kan!

Meiden: heel veel plezier en ik duim voor lekker terrasjes weer voor jullie! Oh... ennuh ik hoop dat veel van jullie geen roseetje kunnen drinken, hihi!

Liefs Daisy

ook ik moet helaas deze keer voorbij laten gaan precies dit weekend het enigste weekend dat ik niet kan :-(

Terug
Bovenaan