6 augustus

Zoals het nu lijkt ga ik dan gewoon mee! Gezellig! Ik kom uit Groningen dus carpoolen maar!

hoihoi
ik denk dat ik wel kan dat weekend maar weet het nog niet helemaal zeker
weet ook nog niet zeker of ik met de auto of met de trein kom. (haarlem). als ik met de trein ga zit ik waarschijnlijk in dezelfde trein als channie1985.

Hey meiden,

Wil jullie heel veel plezier wensen! helaas kan ik niet mee de 6e aangezien we de 5e op vakantie gaan.
Enjoy! Liefs Lisette

Hoi dames als je met de auto komt en je auto in de parkeergarage zet onthoud dan heel goed waar je auto heb neergezet want alles lijkt op elkaar daar, ik kom uit arnhem en heb weleens half uur lopen zoeken naar me auto hahahahaha.
Hopelijk kunnen jullie shoppen bij winkeltjes met zwangerschapskleding hihihihi

liefs Kim

Ik twijfelde omdat ik nog niet zo lang op de site zit,het is nogal een drempel om met allemaal vreemde af te spreken hahaha.

Kim

heey kim...

zit er zelf ook nog niet heel lang op maar het lijkt mij hartstikke leuk om de meiden te ontmoeten waar ik eigenlijk best veel mee praat...het is inderdaad een drempel om met vreemden af te spreken, maar toch heb ik zelf het gevoel door alle berichten die je naar elkaar stuurt dat het niet echt meer vreemden zijn..

liefs

jullie zijn mijn forum-vriendinnetjes! jullie weten van sommigen dingen meer af dan me andere vriendinnen haha dus vind het zelf ook spannend hoor maar denk dat het helemaal goed komt met ons allen!!!

liefs

Terug
Bovenaan