6 dagen en toch negatief

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden ,

Nu 6 dagen over tijd en vanmorgen 2 testen gedaan een kruidvat 2 voor 5 en een clearblue en beide vette negatief ...
Ik snap het niet meer , ik heb bijna alle symptomen .
Voel me zo verward helemaal omdat de testen zaterdag een lichte + lieten zien en nu helemaal niks nada noppes ...
Ik ga zo denk ik de ha bellen mss bloedprikken ...
Is er iemand die ook zo over tijd was en ook neg teste en toch zwanger bleek te zijn ?
Ik weet het ff niet meer en voel me nu zwaar K ..

Liefss

Nee heb daarmee geen ervaring maar ik kan me voorstellen dat dat niet tof is!
Misschien heb je je ei later gehad dan normaal? Dan test je ook later positief.

Ik hoop voor je dat een bloedtest uitsluitsel kan geven!

Hey hoi

net de ha gebeld en die zei dat ik nog ff 10 dagen moest wachten en niet meer tussen door moet gaan testen . Ik zal dus braaf moeten wachten :s ...

@ Mascha239 , bloed wouden ze nog niet prikken
ze hebben liever dat ik 10 dagen wacht test ik dan nog negatief dan gaan ze bloed prikken en moet ik mijn urine inleveren .

Liefss

laatst heeft daycey een bericht geplaatst dat de kruitvat 2 voor 5 ook pos test bij het ei!. heeft te maken met het lh hormoom (die was het toch???) mischien was ie daarom pos. en heb je dus een hele late eisprong gehad????
ik hoop voor je dat je binnenkort pos test!!!

okay , maar dan kan je ook positief testen op je menstruatie dag ? Ik zal toch echt moeten afwachten en hopen dat hij over 10 dagen positief is en de duivels lekker weg blijven . Kan het ook kwaad om gewoon te blijven klussen ?

Hoi meis,

Balen dat je nooit snel zekerheid kan krijgen he.. Het enige wat ik je kan zeggen is dat ik hoop dat je zwanger bent en succes

Klopt helemaal famke!

Succes meid! Hoop dat je eerder dan over 10 dagen duidelijk hebt!

X

Terug
Bovenaan