6 dagen en toch negatief

Hey meis,

Ik las op de NOD lijst dat het je eerste ronde is... Ben je al die tijd aan de pil geweest?

Want als dat zo is dan kan het zijn dat de pil hormonen nog niet uit je lijf zijn en dat die de boel in de war schoppen....

Dat is veel vaker zo....

Het kan dus dus heel best zo zijn dat je afgelopen week (toen je licht positief testte) je inderdaad je eisprong hebt gehad. Je NOD is eigenlijk altijd 14 dagen na je eisprong... En niet andersom.... Sommigen hebben nou eenmaal een langere of kortere cyclus. Ik zou (hoe moeilijk dat ook is) inderdaad een aantal dagen wachten zoals de huisarts aangaf... De kans is namelijk zeer groot dat je over 10 dagen wel duidelijkheid heb, positief of negatief.... Sterkte met wachten... weet hoe moeilijk dat kan zijn!!!

@2ewonder2012

Nee heb een spiraal gehad en werd 2 dagen later ongesteld 4 dagen .
ik had altijd al 28 dagen cyclus en werd stipt op de dag ongesteld , tijdens de spiraal bloede ik niet maar had wel buikpijn , rugpijn .

Alle meiden Thanks !!

ik wacht heeeel braaf af ;)

Liefss

oke.... Dan is het wel vreemd... Naja inderdaad toch maar afwachten... Veel meer kan je niet. Sterkte met dagen tellen! X

dag nummero 7 over tijd ...

Probeer er niet aan te denken gaat steeds door mijn hoofd , maar hoe kan ik er niet aan denken ?
mijn borsten doen zo'n pijn en heb totaal niet het gevoel om ongesteld te worden . Heb besloten om over 8 dagen te gaan testen als ik niet ongi wordt .
Mss indd een late ei , dan zou hij volgende week wel possy moeten zijn . ik hou jullie op de hoogte !

Liefss

Terug
Bovenaan