6 dagen niet ongi maar test negatief

Hoi Pascal,

ik had de 18e mijn NOD  ben al 3 tests verder ( laatste op de 21e ) en nog weet ik niet of ik nou zwanger ben.

mijn verhaal

ik 27 heb 1 kindje van 3 en een lieve man, wij zijn al sinds aug 2005 bezig voor een 2e maar wil nog niet echt lukken de laatste keer dat ik dacht te voelen dat ik een eispron had verging ik zowat van de pijn kon niet eens normaal lopen ± 3 dagen.
Maar goed wij klussen ongeveer elke dag pfffffff.......
daar moet het dus niet aan liggen nu ben ik bang omdat ik al een keizersneede heb gehad dat ik verklevingen heb (vaak als je een buik operatie hebt gehad) stom dat ik dat denk he, maar het zit me gewoon niet lekker.

maar nu dan,
ik heb erge last van mijn borsten en heb een raare onderbuik beetje weeig ofzo ben ook erg moe en soms misselijk, ik heb wel een onreg. cyclus eerst 35 toen 38 en nu zit ik al op dag 42 whaaaaa   ik heb al 3 tests gedaan de laatste was gister wat moet ik nu,
weer wachten,  om gek van te worden  
bij onze eerste was ik al in 3 mnd zwanger meteen na een dag overtijd had ik een dikke streep.

maar goed ik denk dat ik morgen weer ga testen en anders maar naar de HA  
als ik jou was zou ik ook maar weer een test doen, wie weet is ons lichaam nog bezig met het hormoon aan te maken.

nou meis heel veel succes (moest ook even mijn verhaal kwijt)

liefs Did.

Terug
Bovenaan