6 dagen overtijd 4 testen negatief

Anoniem

New member
<p style="text-align: center;">Hallo allemaal, mijn cylus is altijd regelmatig. Echter nu 6 dagen overtijd en al 4 negatieve testen. Ik heb vanmorgen nog getest. Ik snap er weinig van. Hoop echt dat het toch zo is! Iemand tips?</p>
 
Weekje wachten en dan nog eens testen! Kan zijn dat je waardes nog moeten stijgen en je daarom negatief test of.. Je cyclus duurt een keer langer wat voor kan komen. Door stress etc kan hij langer duren. Veel succes!
 
Ik heb niet echt last van stress :)

Ik ben er vrij ontspannen onder alhoewel ik blijf hopen ondanks de negatieve testen. Vandaag niet gestest. Vrijdag pas weer. Nu echter wel een week overtijd. Ik ben 31 en ben nog nooit meer dan een week overtijd geweest behalve toen ik zwanger was van mijn dochter (15 maanden nu)

Maarja al die negatieve testen. Toch blijf ik hopen.
 
Hallo.

Ik ben januari gestopt met de pil. 2 weken geleden ongesteld geweest maar niet super. Sinsdien elke 2 dagen geklust in de hoop t raak te schieten.  Nu alleen alweer ongesteld of nouja iig vloedverlies! Gisteren niks bijna en vandaag wel wat. Maar ben nu pas met men 2e tampon bezig.

Kan ik hoop hebben of is dit dikke pech??



Groetjes Myrthe

 
<p style="text-align: center;">Imiddels 9 dagen overtijd vanmorgen weer een negatieve test wat nu?</p>
 
Als je je echt zorgen maakt of toch echt denkt dat je wel zwanger bent kan je altijd je huisarts even bellen. En anders is het toch afwachten... Ik hoop voor je dat het raak is iig! Succes!
 
Hier hetzelfde verhaal, ben drie dagen overtijd. Tot nu toe had ik een regelmatige cyclus, altijd exact op tijd ongesteld. Gisteren een test gedaan, helaas negatief. Toch heb ik echt het gevoel dat ik zwanger ben. Aanstaande dinsdag heb ik een afspraak staan bij mijn huisarts, misschien dat hij mij door kan verwijzen voor een bloedtest. Succes @Anoniem!
 
Ik heb ook precies hetzelfde, alleen nu 5 dagen overtijd. Ik heb wel gelezen dat mensen soms pas heel laat positief testen, laten we dat hopen!
 
Terug
Bovenaan