6 dagen overtijd 4 testen negatief

Bij mij gaf die ook pas na 5 weken positief aan. Eerst moet je lichaam dat hormoon aanmaken, en sommige mensen hebben dat wat minder dus je kan het beste dan 20 dagen wachten na dat je eigenlijk je menstruatie zou moeten hebben. Heb je veel stress word die ook minder aangemaakt.



Succes
 
Hallo,

<span style="line-height: 1.5;">Ik heb 8 juni eisprong gehad (weet ik door ovulatie testen) toen geklutst ervoor dag zelf. Nu 5 dagen overtijd. Testen negatief. Normaal erg vast cyclus. Ik ga morgen huisarts vragen om bloedtest. Geen gevoel en niks wijst erop ongesteld moet worden. Wel met vlagen misselijk. </span>
 
Hoi dames,

Ik ben sinds 24 mei gestopt met de pil en eigenlijk steeds wel een cyclus van 29 dagen. Nu moest ik gisteren eigenlijk ook ongesteld worden alleen is dit niet gebeurd en vandaag ook nog niet.  Vanmorgen een test gedaan en deze was negatief.  Ik heb wel een vol gevoel in mijn buik en af en toe wat steken onderin. Dacht zelf dat ik wel een positieve test zou hebben maar helaas. Vraag me af of ik toch niet zwanger kan zijn en wanneer ik nog een test kan doen? Voel  me er erg onzeker door en humeurig. Hopelijk hebben jullie tips. :)



Groetjes

 
Terug
Bovenaan