6 dagen overtijd test negatief

Hoi meiden,

Ik zit een beetje in de rats.
10-1 ben ik voor het laatst ongesteld geweest.
Rond de 24ste me ei gehad.
Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden maar tot heden ben ik dat niet.
Testen zijn negatief.
Af en toe wel misselijk ect .

Mijn eerste zwangerschap heb ik pas laat getest omdat toen mijn cyclus wisselend was af en toe.
Sinds nov gestopt met de pil. En alles was regelmatig 29cyclus dagen

Ik word door dit wat onzeker.
Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben?
 
Rond 24e eisprong is 7 feb NOD. Dus 4 dagen overtijd. Maar alsnog overtijd. Soms heb je ineens een langere cyclus er tussen zitten. Nu een positief verhaal, ik testte bij de oudste 8 dagen overtijd pas licht positief. Dus uiteindelijk zwanger. Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Meer kun je nu even niet doen helaas.
 
Flap net een heel verhaal zitten tikken op verkeerde knop gedrukt

Ik heb nooit cyclussen gehad die langer zijn dan 30. MissChien maak ik me te snel zorgen omdat ik er mee bezig ben.

Okay ook bizar dat je t dan pas heel licht test!
Het meeste wat ik lees is dat mensen gelijk een positieve test hebben na 1 nod of eerder
 
Het komt toch echt voor. En ik wist door een hormoonkuur precies wanneer mijn eisprong was. Hij is bijna 4 nu. Was ook uiteindelijk 8 dagen later uitgerekend. Late bevruchting en late innesteling volgens de gyn.
 
Hallo, Ik ben nieuw hier, ben nu 5 dagen overtijd, maar heb nog niet getest. Vind het super spannend. Heb altijd een stabiele cyclus gehad van 30 dagen. Dit is nu de 6e ronde.Ik heb wel een beetje bruine afscheiding gehad de eerste dag en wat buikkrampen af en toe, wel erg gevoelige borsten en wat misselijk af en toe, ga het weekend testen. Spannend, Louise, ben benieuwd! duim voor je.
 
Terug
Bovenaan