6 dagen overtijd test negatief

Dag meiden,

Ik heb hetzelfde probleem al hierboven omschreven wordt.

ik had vorige week woe ongesteld moeten worden, maar er kwam niets. Ik was zo blij als een klein kind, aangezien we toch al meer dan een half jaar proberen.

Na mezelf toch te hebben kunnen bedwingen tot vrijdag avond om een keer te testen (zodat ik zeker niet te vroeg zou testen) bleek de test negatief :eek:(

ik was teleurgesteld tot en met, tot ik hier begon te lezen dat er toch nog een waterkansje is dat er te weinig HGC aangemaakt zout zijn.

Daarom teste ik gisterenavond opnieuw, wederom negatief.

Ik nam mezelf voor om niet meer te hopen en het proberen uit mijn hoofd te zetten, misschien maak ik mezelf wel wijs dat ik zwanger ben. Ik voel allerlei kwaaltjes: draaiering, zeer moe, pijn rond de baarmoeder, pijn in de borsten,...

Echter heel de dag spookt het al in mijn hoofd, ik wordt er gek van... en nog steeds geen ms.

Denken jullie dat er nog hoop is, of houdt mijn lichaam me voor de gek?

groetjes
 
Het zou zeker kunnen, gezien je klachten. Misschien een late innesteling? Maar je lichaam kan je ook voor de gek houden. Kwestie van even afwachten...hg neemt steeds meer toe, dus een test zou over een dag of twee toch duidelijkheid moeten geven.
 
Gefeliciteerd lady's.

Ik had met mijn berekening 4 mei ongi moeten worden. 7 april was eerste dag van laatste menstruatie. 3 testen gedaan allemaal negatief ook bij dokter was negatief.
Ik kreeg wat last van kwaaltjes. En dacht 1 week later test nog maar eens. En tot mijn verbazing was ik toch 5 weekjes zwanger.
Heb meteen 2 x bloed laten prikken omdat ik licht bloedverlies heb. Maar mijn hcg was van dinsdag namiddag tot vrijdag morgen verdubbeld van 150 hcg naar 310.
 
Hallo Dames



ik heb 13 jan mijn inplanon laten verwijderen. daarna eerste ongesteld na 21 dagen toen 22 dagen en daarna iedere keer 24 dagen. nu zou ik  01-06 ongesteld moeten worden maar nog steeds niet ongesteld testen zijn negatief
 
hey dames.

ik ben een mama van een dochter van 8 jaar. wij willen zeer graag een 2de kind. ik ben vandaag 6 dagen overtijd. eergisteren had ik een negatieve test. zonet nog eens geprobeerd, ook negatief. bij mijn dochter ging alles zo vlot, deze keer proberen wij al zeker 2 jaar voor de 2de kind. ik heb normaal een cyclus van 29 dagen. als ik niet zwanger ben waarom laalt mijn ms zo lang op zich wachten?

iemand een idee?
 
Een lichaam kan soms even van slag zijn. Ik heb ook ooit eens een cyclus overgeslagen en daar zit je niet op te wachten als je zwanger wilt worden. Geduldig afwachten maar en als je ongie er na vier weken nog niet is, dan toch maar ff naar de huisarts.
 
Hier hetzelfde probleem ben 6 dagen overtijd en heb verschillende klachten

Heb 2 testen gedaan 1 x voor dat ik wist dat ik overtijd Was en net nog 1

Nu wil ik het zaterdag met ochtendurine gaan proberen.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan