6 dagen overtijd!!!

hey meiden ..ik heb een test gehaald net en ga me nu teste spannend!!!!!!!!!!jullie horen zo van mij:D gr mariska

nou dames is helemaal wit geen enkel streep helemaal niks te zien ..heb hete cht goed egdaan snap er niks van

Watvoor test heb je gedaan????

Als ie helemaal wit is, dan lijkt het alsof ie niet goed heeft gewerkt, druk die opname stift er nog weer ff goed in, en hard aandrukken

he meis zie je ook geen controle streepje als het controle streepje er niet is en je hebt het bonnetje zal ike r mee terug gaan, heb ik van iemand gelezen hier op het forum, ik snap hoe je je voelt, maar ik ken iemand die heeft 3 kinderen, en alle 3 wou hij niet, ze slikte wel de pil, maar hij geen condoom ja solly maar hij is er net zo verantwoordelijk voor als jij hoe dan ook dan moet hij maar of een condoom om doen of ze piep er niet insteken , sorry dat ik zo bot ben , maar die gene waar ik het over hebt ze zijn nu gescheiden hij krijgt de kinderen wel te zien maar alenmetatie betalen ho maar, zulke gasten kan ik wel schieten, zo als al gezegt wel de lust maar niet de lasten, veel sterkte meis
xxx suzette

IK HEB DIE TEST VAN DEKAMARKT GEHAALD...EN IS EEN HELE ANDERE WAT IK NIET KEN.MET ZO EEN MONSTERNAME STICK   EN DAT MOET JE NA JE URINE ZEG MAAR TEGEN AANDRUKKEN IN DE VENSTER

ik snap de test ff niet....
wat moet je waar tegenaan drukken?

en is het wel een test die een controle streepje geeft?

NU PAS ZIE IK EEN HEEL DUN STREEPJE IN DE TEST VENSTER MAAR IS DAT NOU EEN GOEIE UITSLAG OF MOET IK TOG NOG 1 WEER HALEN....WANT DAT BETEKENT DUS DT IK NIET ZWANGER BEN..

Terug
Bovenaan