6 dagen overtijd

hey meiden
bedankt voor jullie reacties

ik denk dat ik na het weekend maar weer ga testen.

en hoe het kwam dat ik pas na 8 weken positief teste(sorry weet je naam ff niet meer)
ik maak heel weinig hcg aan
bij mijn oudste wist ik pas dat ik zwanger was met 16 weken (over de pil dus niet egt aan gedacht ook)
en bij de tweede wist ik eigenlijk meteen dat ik zwanger was maar pas na 4 testen dus elke week 1 gaf hij pas positief

ik heb vanmdaag ook de huisarts gebeld en deze zei tegen mij dat als ik het wachten aankon nog 3 weken te wachten en als ik dan nog niet ongie ben gaan we een bloedtest doen  

ik zou zo blij zijn alsik het ben we zijn nu vanaf juli bezig  
respect!!!!!!!! voor de meiden die al nog langer bezig zijn  

groetjes nijntje

oja kwaaltjes
ja ze zijn er
- zere borsten
- moe moe en nog eens moe
-opgeblazen buik
-misselijk maar niet spugen
enz enz enz

en ja mijn cyclus is altijd al 28 dagen geweest vanaf juli zoiezo

groetjes nijntje

Hoi hoi, ik heb net zelf een topic geopend maar zie nu deze!

Ik zit dus ook een beetje in hetzelfde schuitje ik heb al twee kindjes en altijd getest voordat ik overtijd was en gelijk te zien dat ik zwanger was, nu ben ik twee dagen overtijd en mijn testen geven aan negatief!!

Ik wacht nu ook een paar dagen maar ben nu wel benieuwd hoe het bij jouw is afgelopen nijntj?????Ik hoop zo dat je positief hebt!!!!
Groetjes Dessie

Hey Nijntje,

Hoe is het nu met je meis?? Leef emt je mee, hoop dat je snel een pos. test hebt!

Groetjes Nanda

Hoi Nijntje,
Heb je nog een test gedaan? Ik hoop dat het gelukt is.
Er schijnen ook gevoeligere tests in de handel te zijn, misschien helpt dat wat.

Betekent weinig hcg trouwens ook weinig misselijkheid, of was dat niet zo bij de eerste?

groejtes
greet

Hoi Nijntje,

Lees al ff-ies mee!! Bij mij was de test pas met 6 weken positief.
We zijn nu in ronde 5 beland. Moet vandaag ongi worden, maar voel helemaal niks. Geen zere borsten, moeheid, geen inesteling bloeding. Helemaal niks. Zo frusty!! Zal wel helemaal niks zijn.

Groetjes

hoi meiden

ik ben vandaag 13 dagen overtijd en nog geen duivels te bekennen
wel nog steeds kwaaltjes heb nu 4 dagen geleden weer getest en nog steeds negatief

bedankt dat jullie aan me denken
ik heb nu met de huiarts afgesproken dat als ik het 14 feb nog niet ben (dan ben ik dus een maand overtijd )
dat ik dan een bloedtest ga laten doen

en hoe gaat ie bij jullie ??

groetjes nijntje

Terug
Bovenaan