6 jaar samen leuk kado??

Hey meiden,

5 nov zijn mijn vriend en ik 6 jaar samen.
Ik wil hem graag een mooi kado geven maar heb geen idee wat.
Hebben jullie misschien ideeen?

Liefs Zonnetje

Hoi zonnetje,

Weet niet of je mannetje rookt, nou hier manlief wel en stoppen zit er nog niet aan te komen
(helaas)
Ik heb hem een zippo ansteker gegeven, hier stond een vrouwenplaatje op wat wel beetje op mij leek, hihi
Je zou daar evt wat in kunnen graveren?

Of een mooie fotoreportage met jullie gezinnetje bij de fotograaf?
Dan kan je deze bijv in canvas aan de muur hangen.

Verder zou ik kijken naar wat de hobby's of liefhebberijen zijn van je man.
Misschien dat je daar wat mee kan?

Verder lees ik graag mee met anderen ;-) aangezien wij 4 november alweer 7 jaar samen zijn.
Wat gaat alles hard!!
We waren erg jong maar wisten allebei gewoon toen al heel zeker dat we voor elkaar bestemd waren.
Als ik er aan terugdenk; ik was bijna 16 jr, bijna 17 en mn manlief 18 bijna 19.
Toen ik 20 was, had ik mn opleiding klaar en zijn we getrouwd.
Leuk om weer aan die tijd terug te denken.
Wat wij trouwens erg leuk vinden is om bijv op de dag dat we zoveel jaar bij elkaar zijn, foto's terug te kijken van onze verkeringstijd, en die zien er hihi erg grappig uit, echt van die babyfacejes soms hihi
Herinneringen ophalen en grappige voorvalletjes.

Hoe lang zijn jullie al samen?
Getrouwd of samenwonen? Met je motivatie waarom?

Wij zijn getrouwd vanwege geloof en omdat ik voor mijn eigen gevoel gewoon echt samen wilde horen en als we eerst zouden samenwonen had ik het gevoel dat dit niet echt zo was, maar dit kan voor een ieder weer anders liggen natuurlijk.

Nu hebben we alweer een lekkere dreumes rondrennen, en vind het heel mooi om te zien dat je, je liefde zo terug mag zien in een kindje van je samen.

Liefs Marina

Hey Meiden,

Bedankt voor jullie reacties,
Leuke ideeen!

Mijn vriend en ik zijn 5 nov 6 jaar samen en wonen 5 jaar samen we zijn niet getrouwd.
We wilde eerst heel graag kinderen en als we gaan trouwen willen we het ook goed doen en dat kost ook wat.
Dus misschien met een paar jaar we willen in ieder geval wel trouwen .

LIefs Zonnetje

Hoi hoi,

Je kan op surprise.nl (dacht ik) leuke fles wijn, bier, champagne bestellen met eigen ontworpen etiket van bijv foto. Als de fles leeg is kan je m altijd bewaren....

Ook een nachtje weg (hotel.nl, weekendweg.nl) is altijd leuk, voelen ze zich extra bijzonder haha.
Avondje uit eten, bios, leuk kaartje (expo heeft hele leuke)
Of paragliden, karten of iets in die trant....

Heel veel succes

Overigens waren wij afgelopen 5 okt alweer 8jaar samen. We hadden besloten dit jaar niets aan te doen. Heb wel zijn favo maaltijd gekookt (biefstuk) en kaarsjes aan. En hij nam bloemen mee (van tankstation hihi. Ze stonden wel bijna 2 weken!)

Liefs Irene en veel plezier

Hallo,

moeilijk is dat altijd..... Wij zijn nu bijna 7,5 jaar samen en we hebben elkaar eigenlijk nog nooit echt wat gegeven geloof ik. We zijn wel regelmatig een weekendje of nachtje samen weg geweest om wat te vieren, en dat vind ik altijd erg leuk, zeker om zo nu en dan de kinderen bij iemand te brengen en dan lekker een nachtje en dagje weg, of gewoon in eigen huis.

Wij zijn nu iets meer als 4 jaar getrouwd. Toen we 1 jaar getrouwd waren gaf ik mijn man een heel speciaal kado ;-) Tijn werd deze dag geboren. Onze trouwdag hebben we daardoor eigenlijk niet meer gevierd. Wel leuk is dat andere mensen onze trouwdag nooit vergeten en dus naast een cadeautje voor Tijn ook een bloemetje voor ons meebrengen :)

Wij hebben elkaar ruim 8 jaar geleden leren kennen via internet, niet met de intentie van een relatie. Na een half jaar begon hij te vragen of ik niet een keer af wilde spreken. Ik zag dat niet zo zitten maar durfde hem niet af te wijzen.... Dit was in december, maar ik zei dat ik pas in mei tijd had, ik dacht dat hij wel af zou druipen.... Verkeerd gedacht hahaha. Na de eerste ontmoeting was het raak! Ik was verkocht, terwijl ik dit helemaal niet van plan was.
Na bijna 1,5 jaar woonden we samen, ik moest er wel 180km voor verhuizen, maar vooruit. 2 Jaar later getrouwd en een jaartje later kwam onze Tijn. Hoe hard kan het gaan in het leven.....

Maar goed een cadeautip, daar vroeg je om hihihi.
Naast een nachtje of weekendje weg heb ik geen idee.

groetjes Danielle

Hey hey,

Ja een nachtje weg is ook leuk en een bioscoopje misschien doen we dat wel.
Ik heb ook iets origineels gevonden bij geluksballon dat is een soort lampion van rijstpapier die laat je de lucht in en dan doe je een wens.
Vond het zelf wel heel speciaal heb er 2 gekocht.
Voor ieder 1.
Is wel romantisch samen zo'n lantaarn de lucht in te laten in het donker.

Danielle grappig je man wilde er dus helemaal voor gaan zo lief!!!

Liefs Zonnetje

Leuk!!
Een geluksballon is toch wel heel bijzonder, ik hoop dat jullie een mooie heldere avond hebben om deze op te laten!

Het enige wat ik van de bruiloft over zou willen doen is de ijstaart!
Dit was een miscommunicatie tussen ons en het partyschip, en kregen we totaal iets anders wat we verwacht hadden... maar jah... de rest van de dag was supergeweldig, voor degene die het leuk vinden; foto's er van staan op mn hyves, hihi

Enneh Danielle; heel knap dat je er wel zo ver voor verhuist ben!

Liefs Marina

Terug
Bovenaan