Hallo,
moeilijk is dat altijd..... Wij zijn nu bijna 7,5 jaar samen en we hebben elkaar eigenlijk nog nooit echt wat gegeven geloof ik. We zijn wel regelmatig een weekendje of nachtje samen weg geweest om wat te vieren, en dat vind ik altijd erg leuk, zeker om zo nu en dan de kinderen bij iemand te brengen en dan lekker een nachtje en dagje weg, of gewoon in eigen huis.
Wij zijn nu iets meer als 4 jaar getrouwd. Toen we 1 jaar getrouwd waren gaf ik mijn man een heel speciaal kado ;-) Tijn werd deze dag geboren. Onze trouwdag hebben we daardoor eigenlijk niet meer gevierd. Wel leuk is dat andere mensen onze trouwdag nooit vergeten en dus naast een cadeautje voor Tijn ook een bloemetje voor ons meebrengen
Wij hebben elkaar ruim 8 jaar geleden leren kennen via internet, niet met de intentie van een relatie. Na een half jaar begon hij te vragen of ik niet een keer af wilde spreken. Ik zag dat niet zo zitten maar durfde hem niet af te wijzen.... Dit was in december, maar ik zei dat ik pas in mei tijd had, ik dacht dat hij wel af zou druipen.... Verkeerd gedacht hahaha. Na de eerste ontmoeting was het raak! Ik was verkocht, terwijl ik dit helemaal niet van plan was.
Na bijna 1,5 jaar woonden we samen, ik moest er wel 180km voor verhuizen, maar vooruit. 2 Jaar later getrouwd en een jaartje later kwam onze Tijn. Hoe hard kan het gaan in het leven.....
Maar goed een cadeautip, daar vroeg je om hihihi.
Naast een nachtje of weekendje weg heb ik geen idee.
groetjes Danielle