6 jaar samen leuk kado??

hey
wij zijn in oktober 2 jaar getrouwd en hadden daarvoor 2 jaar verkering. toen ik zwanger raakte zijn we getrouwd. dit was ook vanwege het geloof. en ik vond het oook fijner om getrouwd te zijn dan samen te wonen.
we vieren het elk jaar en dit jaar had ik het geregeld. lekker gegeten bij de griek heerlijk romantisch en daarna naar de bios geweest fimpje pakken. echt zo gezelliog is dat om samen weer wat te doen. lekker met zn 2en.

succes! liefs. Christien

mmmm ik zou ook kiezen voor een hotelletje denk ik :D weet zeker dat erwin daar helemaal verkikkert op zal zijn.
hoewel ik hem ook blij maak met een dagje dierentuin samen met nathalia hahahaha

wij hebben dan nog wel heel kort een relatie zeg, als ik jullie allemaal zo lees :D
we zijn nu 3 en een half jaar bij elkaar.
nog niet getrouwd, want ik wil een groot, speciaal feest.
echt mijn droom huwelijk zeg maar, met mijn droomjurk (die speciaal gemaakt moet worden).
op een mooie lokatie (erwin wilt zelfs naar t buitenland maar dat wil ik niet :p)
maar goed, eerst maar eens sparen dan hahaha
oude klasgenoten van mij zijn nu getrouwd, en allemaal zo zo zo ja, heb er eigenlijk geen woorden voor.
in jurken waarvan je zoiets hebt van: dat doe ik nog niet eens aan naar een verjaardag, laat staan naar mn trouwerij. afterpartys waar van je ook ziets heb van: nou, geef dan beter helemaal geen feest.
(1tje maakte het zo erg, iedereen moest eigen eten en drinken meenemen, zo'n amerikaanse fuif zeg maar, ze vierde het thuis in haar appartementje en dan wilde ze ook nog eens geld voor haar huwelijk hihihihihi)
nee, op zo'n manier hoef ik dus niet te trouwen want dan hoeft t van mij helemaal niet.
ze trouwde trouwens allemaal omdat ze een kindje kregen. en 1 trouwde omdat ze een huis ging kopen met haar vriend en ze dan een samelevingscontract moet hebben, of trouwen. dus zijn ze maar gratis getrouwd.
maar goed, allemaal weer gezwam van mij, daar vroeg je allemaal niet om hihihi sorry :p

laat je even weten waar je hem nou mee veras??
vind die lampions ook een heel mooi idee zeg :D
net als high school musical 2 hahahaha

liefs, do

Terug
Bovenaan