6 juli NOD, wie zit er nog allemaal in spanning (zwager of niet)

Voor mij is het de 2e ronde.

Ja, meiden, het zet je leven wel op z'n kop, maar het is het meer dan waard hoor!!
Nu weet ik natuurlijk niet hoe oud jullie zijn, maar ik had altijd wel het idee dat ik pas na m'n 30e moeder zou worden. Zo is het ook gegaan, maar mede doordat ik niet eerder de juiste partner tegen was gekomen.

Mijn dochter is 2,5 en ook al is het soms best lastig allemaal, opvoeden enzo, het is toch wel geweldig zo'n kleintje.

Nou, ik ga duimen voor iedereen dat jullie het weekend goed nieuws hebben!!

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

heb zaterdag mijn NOD, het is de 5e ronde, ben 1x ruim een week over tijd geweest, maar helaas daarna toch ongi. Spannend he, steeds net voor je NOD, hopelijk kunnen we met zijn allen over naar het maart2008 forum!!!

Rina

hoi meiden

hopelijk hebben we allemaal goed nieuws en zien we elkaar op het maart 2008 forum
ik ben echt benieuwd wie er allemaal zwanger gaat zijn
ik heb normaal een cyclus van 28 dagen maar vorig maand 30 dagen dus nu heb ik 30 dagen aangehouden
ik heb terug wat uitslag in mijn gezicht maar voor de rest heb ik niet het gevoel dat ik mijn ongi moet krijgen
we zullen zien
ik hoop jullie nog te horen alle lezen
heel veel test geluk en mag iedereen zwanger zijn

vele groetjes Tess

Nou meiden,

Hier de twijfelkont...maar nu ik ineens bruinbloed verlies... 3 dagen voor mijn NOD....en het dus niet raak is... ben ik ook wel teleurgesteld, en natuurlijk meteen de angst dat ik misschien helemaal niet zwanger kan worden. WAT BEN IK TOCH EEN RARE!!! Het is nu de 2e keer dat ik zwanger kon zijn (1e keer onverwacht een eisprong op dag 7) en nu bewust.

Nou, op naar de volgende ronde dan maar!
Groetjes van de meest rare wiebelelaarster hier op het forum,
Nicky

Hee meiden,

Bij mij 1 dag te vroeg de RD's vandaag gekomen helaas........... Echt jammer hoor! Vandaag precies 2 weken geleden moest ik voor een uitstrijkje - ben 30 dit jaar! naar de huisarts, en dus vandaag ongesteld... Grrrrrrrrrr hij heeft alle zaadcellen zeker weggeschraapt hahahaha! Jammer hoor op naar ronde 3. Had het zo leuk gevonden als het deze ronde raak was, maar ja, ben wel zeer regelmatig steeds 29-30 dagen dus dat is wel fijn. Hoop dat jullie meer geluk hebben!!!

Groetjes Suza

ps wel toevallig van dat uitstrijkje niet?!

hey
Suza G en Nicky 73
wat jammer voor jullie
ik hoop dat het volgende maand raak is hoor
zwanger worden dat doet toch iets met een vrouw
ik heb heel zelfzeker maar als het op zwanger worden aankomt slaan alles door
mijn hart laat ik dan spreken dan mijn lichaam en anders is dat nooit zo
ik was van mijn eerste kindje in rond 4 zwanger maar was wel al een jaar gestopt met de pil
dus succes volgende maand
en lekker klussen

groetjes

En meiden??

Hoe staat het er bij jullie voor??
Ben benieuwd!

groetjes Suza

Hoi allemaal,

Bij mij nog geen RD te bekennen... had vandaag ongi moeten worden. Ik heb een regelmatige cyclus en wordt 's morgens als ik na de wc ga ongi, maar vanochtend niet!
Nog 1 dag werken en 2 nachten slapen en dan gaan we testen!!!

Groetjes, Dubio82

Terug
Bovenaan