6 maanden na mijn bevalling nog last van Aambeien

<p>Hi allemaal,</p><p>ik ben nu 6 maanden veder na mijn bevalling en ik heb nog steeds last van aanbeien. Wie heeft dit ook mee gemaakt ? En vooral de vraag hoe ben je er vanaf gekomen? <br /><br /></p><p>ik heb alles geprobeerd van crème tot laxeer middels, noem het maar op.</p><p> </p><p>het word ook maar steeds erger en ik ben nu echt wel klaar met de pijn.</p><p> </p><p>gr.</p><p>micky </p>
 
Hee Micky,
Ik ben ook lang last blijven houden van aambeien. Zo ver ik weet, weinig aan te doen. Ik smeerde dan een aantal keer per dag met curanol zalf en dan werd het vanzelf minder en ging weer weg. Nog heb ik het af en toe bij wat heftigere gemeenschap of harde ontlasting. Paar dagen smeten en het verdwijnt weer, maar vervelend is het zeker.
Mijn dochter wordt bijna 3. 
Succes, groetjess 
 
Hee Micky,
Ik ben ook lang last blijven houden van aambeien. Zo ver ik weet, weinig aan te doen. Ik smeerde dan een aantal keer per dag met curanol zalf en dan werd het vanzelf minder en ging weer weg. Nog heb ik het af en toe bij wat heftigere gemeenschap of harde ontlasting. Paar dagen smeten en het verdwijnt weer, maar vervelend is het zeker.
Mijn dochter wordt bijna 3. 
Succes, groetjess 
 
Terug
Bovenaan