6 maanden, te ver ontwikkeld???

Ik was gistern met Stan bij het CB geweest.

Hij is 68 cm en 7280 gram. Maar hij is te ver ontwikkeld zei de arts! (vraag me af of een kindje TEVEEL ontwikkeld KAN zijn).

Hij kan bijna alleen zitten (alleen naar achteren niet, maar naar voren en zijkanten wel) En hij speelt al zittend of liggend met zijn voetjes. En dat hoorde niet bij de ontwikkeling van een baby van 6 maanden....

PFFFFik krijg echt wat van dat CB!

WAT EEN ONZIN!!!

(sorry dat ik zo schreeuw)
Elk kind ontwikkeld toch op zijn manier. Zou me er maar niet druk om maken als ik jou was!!

Groetjes Marieke

hmm.. nou dan ga ik me ook zorgen maken: dat doet Floor ook allemaal!!

zij gaan toch uit van gemiddelden? Je zou toch verwachten van opgeleide mensen dat ze beseffen dat een gemiddelde niet betekend dat alle kindjes zo zijn, maar dat ze gemiddeld genomen zo zijn? Dus dat er uitschieters zijn naar de onderkant, en naar de bovenkant, en dat je die tegen elkaar weg kan strepen bij dat gemiddelde??

pff..

ik hoor van steed smeer mensen dat zij gewoon in niet meer gingen vroeger, of alleen voor de inentingen... of zelfs dat niet, dat ze de inentingen bij de huisarts lieten zetten... Als ikd it soort verhalen hoor, begrijp ik dat meteen!

Ik had vorige keer echt een leuke arts bij ons, helaas was ze de vervanger, want onze eigen arts is ook zo'n muts...

Geen zorgen maken hoor!!

Echt onzin ja....bij ons doen ze gelukkig nooit zo moeilijk.zelfs niet toen ik zei dat Kyandro nog niet doorsliep.hij zei als je het een probleem vind moet je het met de wijkverpleegkundige bespreken...maarja wat moeten die er aan doen???is gewoon aard van het kindje.

en verder zeg ik nooit zo veel.het gaat goed en klaar.ben ook altijd heel snel weer buiten.hoor wel veel rare verhalen soms hoor.ben blij dat dat hier niet is.
en wees maar lekker trots hoor op Stan niks van aantrekken.
liefs jootje

o bekend verhaal. Rick en Tom zitten dan nog niet , maar spelen wel met hun voetjes. Dat zag de arts en zij heel verbaasd: speelt hij al met zijn voetjes? ik : ja zij: o en Rick ook al? ik: ja zij: Dan zijn ze wel vroeg zeg. Altijd leuk om te horen natuurlijk, maar ik was ook best verbaasd over haar reactie.

Nou dat is die van mij ook ter ver ontwikkeld.
Zij doet het ook allemaal!!!

Ze hebben altijd iets.
Gewoon lekker trots zijn.
Ze ontwikkelen ze zich altijd op eigen tempo!

Terug
Bovenaan