6 maanden, te ver ontwikkeld???

jee wat een onzin zeg!
Julia speelt al vanaf 5 maanden met haar voetjes. Ik dacht dat dit normaal was!
Nou ja gelukkig hebben wij een heel fijn CB, dus die zullen daar wel neit raar over doen. Ik moet volgende week, ben benieuwd.

En elk kind ontwikkeld weer anders. Julia is motorisch best ver, maar maakt nog wienig gevarieerde klanken. Dus daar mee loopt ze weer achter. Lekker belangrijk...

Bedankt voor jullie reacties. Hahaha, ik maak me er ook niet zo druk om, vond het alleen een beetje rare reactie van die arts! Maar goed.....

Stan is gelukkig zoals het nu gaat. Als ik nou de hele dag een brullend kindje had,..... ja dan zou ik het me gaan afvragen. Maar dat is gelukkig niet zo!

En idd, heeeeeeeeel veeeeeeeel babies ook in mijn priveomgeving zouden dan ver voor liggen met onrwikkeling. De kleine van een vriendin van me is 7 maanden, en kan al kruipen!!!! Wat moet het CB daar dan wel niet over zeggen???

HAHAHA gekke mensen!

Thnx

liefs

Whahahaa, inderdaad hele gekke mensen! Tsjonge jonge.. Dit is toch om je rot te lachen.. En dat moet je dan maar ook doen, want de geloofwaardigheid achter deze opmerking is erg ver te zoeken.. Wat zijn we met zn allen toch bezig om van ieder mens een lekker gemiddeld mens te maken, als je op welke manier je kop boven het malieveld uitsteekt, hakken ze hem er af. Zelfs als je pas 6 maanden bent en niet beter weet....

Hahahah idd. Een vriendin van me en haar man zijn bijvoorbeeld erg lang allebei. Hun dochtertje is ook lang voor haar leeftijd, maar heeft hetzelfde gewicht als andere kindjes. Zij kreeg te horen dat haar kindje te groot was.... BELACHELIJK!

Ze zei al tegen die verpleegkundige..... wat moet ik dan doen? Haar voetjes amputeren???

Terug
Bovenaan