6 maanden

HOI

Ik zou ook met water beginnen. Of dixsap met heel veel water, zodat je er niet zo heel veel van proeft.
Met brood ben ik begonnen met witbrood en dit gedipt in melk. Dit ging al snel goed, dus ben ik overgegaan naar beleg. Ik ben begonnen met smeerkaas en leverpastei. Al snel ook kaas en kipfilet. Ook ben ik snel overgegaan o bruin brood, omdat het witbrood er goed in ging. Bruin brood is dan toch beter en het vult meer.
Nu krijgt mijn dochter ook pindakaas en af en toe jam bij mijn schoonouders.

Ik snij het broodje in vieren en geef op elk stukje ander beleg. Een boterham met een soort beleg ging er minder goed in. Kan me ook wel voorstellen, want ik eet zelf ook verschillende dingen.

Groetjes Ria
 
Mijn dochter drinkt ook geen diksap, maar wel roosvicee. In een volle beker water doe ik een heel klein scheutje roosvicee en dat vindt ze lekker. Niet teveel roosvicee erin, want anders wordt het zo'n suikerbom. Mijn dochter is nml. ook aan de stevige kant.
Brood wordt pas geadviseerd vanaf 8 maanden. Ik ben begonnen met volkorenbrood met een beetje margarine en smeerleverworst. Je kan ook smmerkaas of jam nemen.
 
Terug
Bovenaan