6 w zwanger, bloedingen en geen symptomen

Hallo dames!

Ik zit in een ivf/icsi traject. Na mijn eerste terugplaatsing van een 3 daagse embryo direct zwanger! Ik had erg last van misselijkheid en sterk ruikende plas. Eergisteren toen was ik 5+4 dagen zwanger begon ik opeens met bloeden maar echt hevig helder roodbloed. Volgende dag het ziekenhuis gebeld en mocht komen voor een echo ik was toen 5+5w zwanger(uit eigen berekening) zag er goed uit de echo. Hoe het er gewoon uit hoort te zien. Nog geen kloppend hartje maar dat kan nog komen natuurlijk! Gelukkig is die zelfde avond het bloeden ook gestopt dus zo’n 24 u heb ik gebloed. Ik merk nu dat ik ook niet echt misselijk meer ben en geen sterke plas geur meer heb…. Ik ben zo bang en mijn eerste officiële echo is pas over 2 weken…
 
Denk dat je wel reknening moet houden dat mis gaat. Maar dat moet je eigelijk altijd wel die eerste enge weken.

Probeer het los te laten want welke kant het ook op goed je hebt er totaal geen controle over.

Hoop op goede echo voor je.
 
Ik heb na ivf precies hetzelfde gehad in week 5. Veel bloed en een stolsel. Daarna oud bloed. Tot aan week 7 nog twee keer helderrood bloed verloren. Na de laatste keer waren ook mijn symptomen weg.
Bij 7 weken een echo en een mooi kloppend hartje. Ik ben nu 16 weken en alles ziet er goed uit.
De arts vertelde mij dat dit relatief vaker voorkomt na een medisch traject.
 
Aaah wat goed… en schrikken zeg…. Gefeliciteerd. Gister had ik geen bloedverlies en was het gestopt, vanochtend helaas weer begonnen word er zo onzeker van pffff
 
Ik snap het, ik heb ook echt gedacht dat het wel mis moest zijn. Maar houdt hoop, ik ben het voorbeeld dat het gewoon goed kan gaan. Ik duim voor je!
 
Spannende dagen voor jou Esmee ik duim met je mee dat alles goed blijft! 


ik ben nu bezig met poging 5 van een terugplaatsing. 1 x een verse terugplaatsing en 4 x Cryo. Woensdag had ik mijn terug plaatsing en zit nu ook in een hele zenuwslopende wachttijd!!
Hoop dat hier alleen maar mooie berichten uit zullen volgen! 
 
Terug
Bovenaan