6 w zwanger, bloedingen en geen symptomen

Spannend!! Hoop voor je dat het deze keer mag lukken!! Bedankt dat je het vraagt, ik heb een kloppend hartje gezien❤️ blijkt een hematoom te zijn. Hopelijk blijft het goed gaan en maandag weer terug voor een echo. Blijf helaas wel bloeden
 
Dankjewel! Jaaa, ondertussen me gedachtes maar druk houden met andere dingen en niet teveel mee bezig zijn is wat ik mezelf heb geleerd na zo vaak falen. Voel me nu eigenlijk prima en heb zelf voor de terugplaatsing  even een stop periode ingelast om weer goed in me vel te zitten.
Een kloppend hartje! Wat goed nieuws, hebben ze iets gezegd over het bloeden? Lees wel vaker dat sommige door de hele zwangerschap last hebben van bloedverlies.. fingers crossed everything stays allright! 
 
Ja lekker rustig aan doen! Wanneer mag je testen?
Niet veel over gezegd maar bloeden is nooit goed natuurlijk dus raak er een beetje gestresst van aangezien we ook 3 jaar bezig zijn geweest om zwanger te raken en nu dit… maar ja ik hoop dat alles goed komt en dat stomme bloeden snel ophoudt! Was net zo blij 9 maanden niet ongesteld hahaha tochhhh niet ??
 
Zaterdag testen, voel niet heel iets geks en toe zo kleine steekjes in me zij maar verder wel prima. Rustig afwachten tot dan.. zou het na zo lang toch eens raak zijn.. 
Wij zijn ook al zeker 3 jaar bezig. 
Whahaha ach als goed nieuws betekend door gaan met maandverband dan daar ook maar het positiefse van maken toch :p
 
 
Dankjewel ? Hopen dat alles goed zal verlopen en we beide eind van het jaar mogen genieten van een klein wondertje! 


Jij mag maandag weer terug voor de echo. Weer spannend.. Blijf positief ik zal duimen op goed bericht. 
 
Terug
Bovenaan