6 w zwanger en nu buik zichtbaar??

Hoi,

gister termijnecho gehad en volgens echoscopiste was ik 5 weken en 5 dagen zwanger, volgens mijn berekening 6 weken en 2 dagen...dus we houden nu maar even gemiddelde aan van 6 weken.

Maarre....ik pas mijn kleding niet meer, echt geen broek meer! Ik heb gister maar positiekleding gekocht, maar je voelt je wel ongemakkelijk, want de mensen zien het nu al aan me en staan verbaasd te reageren als ik zeg dat ik pas 6 weken zwanger ben...enne tis maar 1 kindje hoor.

Wie herkent dit?? Heb het idee dat sommige mensen denken dat ik graag wil dat iedereen ziet dat ik zwanger ben, maar dat is echt niet zo...die buik komt vanzelf wel...

Ben niet de slankste, maar had altijd wel een platte buik, die nu helemaal bol staat en ook mijn maagstreek wordt naar voren getrokken hierdoor.

Ook heb ik de hele dag het idee alsof er iemand aan mijn buik aan het trekken is, zouden dat nu al mijn banden zijn?

Hellup...hoe snel blijft dit doorgaan??

groetjes van een dikke buik

hoi hoi,
hier nog zo een. Mijn buik is ook echt al behoorlijk. Nu heb ik in januari mijn zwangerschap na 23,5 week moeten beeindigen en heb daarna echt geen zin gehad om mijn buik strak te krijgen, al was hij dat wel weer redelijk.
Ik merk nu echter meteen dat hij weer opbolt. Voordat ik positief teste kon ik nog maar 1 lange broek echt aan. Maar vorige maand was ik ook zo bol en toen werd ik gewoon ongesteld, ja dan ben je tenslotte ook dikker. Dus het opbollen zat nog in mijn lichaam.
Ik kan hem nog wel redelijk makkelijk inhouden, al doe ik dat liever niet. Heb ook geen last van bandenpijn ofzo.
Wel ga ik morgen op zoek naar zomerkleren voor de zwangere. Ga over 2 weken op vakantie en wil dan iets meer aan kunnen dan 1 broek.
Je bent dus niet de enige,

groetjes
Patricia mama van Bas*

Hoi Yosha
Ik kan ook bijna geen broeken meer aan. Door het gebruik van hormonen is mijn buik al dikker geworden. Maar sinds ik zwanger ben gaat het hard. Gelukkig heb ik een moeder die goed kan naaien. Zij heeft een aantal broeken gemaakt met elastiek.
Groetjes Nurse

Hallo,

Ook ik krijg mijn broeken niet meer dicht en draag positiekleding. Ik hoef het ook niet meer geheim te houden want ik ben er al een paar keer naar gevraagd. Ik heb besloten om maar gewoon lekker trots te zijn op mijn buikje per slot van rekening gebeuren er   wonderbaarlijke dingen daarbinnen.

Petra

Oh wat ben ik blij om te lezen dat ik niet alleen daar last van heb!

Ga morgenochtend maar eens winkelen voor positiebroeken, al mijn normale broeken zijn al te strak en doen gewoon pijn!

Hoi allemaal!

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben.
Ik ben nu 6 weken zwanger en je ziet het al heel erg goed bij mij.
Ik vond dat al erg raar, maar lees nu dat ik gelukkig niet de enige ben, haha.
Dan maar gauw allemaal aan de positie kleding.

Groetjes Sjenientje

He dames,

wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben!! Echt, iedereen om mij heen, behalve mijn mijn naturlijk, denkt dat het aandachttrekkerij is, maar ik vind het echt heel erg dat het zooo hard gaat.

Nu kunnen we het namelijk niet meer voor ons houden...

Maar goed, sinds ik positiekleding draag, voelt mijn buik wel beter aan, want te strakke kleding knelt en veroorzaakt buikpijn!

Bedankt voor jullie berichtjes!

Hallo,

Hier precies het zelfde ben nu zwanger van ons tweede kindje maar had ook nog het buikje van de eerste!!! Ben nu 7wk en 3dgn zwanger en sommige broeken zitten ook niet lekker meer!!!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 9wk ook al positiekelding aan dat gaat lekker!!!!
Maar ach heb er geen problemen mee hoor iedereen mag het zien, ben trots op mijn buikje!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan