6 w zwanger en nu buik zichtbaar??

Goh ben blij te lezen dat jullie dus ook je gewone broeken niet meer passen.
Ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger en dacht dat ik me aanstelde, maar nee dus.
Leuk dit forum!

hier zeven weken zwanger en beginnend buikje....alleen m'n borsten zijn flink aan het groeien, al een cupmaat groter dus shirtjes passen niet zo goed en blousjes staan strak....en ik wil het zo graag nog even geheim houden, maar denk dat ik het toch maar binnenkort ga vertellen.....voor m'n lichaam het verteld!

morgen eerste echo...spannend!!!!

Ik ben bijna 9 weken en heb zeker al een buik(je). Het valt op aangezien ik net in de afgelopen maanden een heel aantal kilo's (14) was kwijtgeraakt. Maar ik heb geen problemen met strakke broeken want die waren allemaal nog wat wijd, en ik was nog in de afvalrace dus had ik nog geen zin om een nieuwe garderobe aan te schaffen. Ik kan dus nog wel ff! Ik groei mijn broeken gewoon weer vol! ;)

Haha, wat leuk zo'n topic!
Ook ik loop er tegen aan hoor... Ik dacht dat ik gek was?!

Ik ben morgen 8 weken zwanger en 's avonds moet ik echt de knoop van mijn broeken open hebben, zoooooo erg vind ik dat! Ik voel me echt een beetje een dikke plor!
Maar......... nu ik lees dat meer meiden er last van hebben zal het echt wel aan de zwangerschap liggen ipv aan mijn eetpatroon, hahaha.....

Groetjes, Esther

Terug
Bovenaan