6 weekjes zwanger en geen kwaaltjes????

hoi ik ben jen ben 28 jaar en ben nu 6 weken zwanger,
wat ik graag van andere zou willen weten of er meiden zijn die ook geen klachten hebben???
ik lijk in mijn omgeving wel de enige  
ik heb alleen maar pijnlijke borsten maar ben niet extreem moe of misselijk ook niet soms iets minder trek maar niet missselijk

gelukkig moet ik de 18 juni al naar de gyno als ik dan het hartje heb gehoord zal ik ook al gerustgeteld zijn maar voor nu deze onzekere week nog graag jullie verhaal!!!
 
Hoi Jen,

Ik ben nu 11 weken zwanger en heb tot nu toe ook nauwelijks klachten. Alleen in week 8 en 9 heb ik me erg moe gevoeld en had ik weinig eetlust. Ik was er in het begin ook erg onzeker over maar heb nu twee goede echo's gehad dus denk nu maar dat ik tot de gelukkige groep behoor die niet steeds misselijk boven de wc hangt! Bovendien heb ik vriendinnen die ook weinig kwaaltjes hebben gehad dus het zegt niet zoveel allemaal.

Fijne zwangerschap toegewenst!!
 
Zou zeggen: geniet ervan...

Had de eerste weken ook vrijwel geen klachten, behalve dan allerlei rare eetgewoontes (als het maar zout was!). Ben nu 23 weken verder en voor zover ze kunnen zien is ons kindje helemaal gezond.

Helaas is het met het klachtenvrije leventje wel over. Ben heel snel moe, kan heel weinig hebben en heb totaal geen honger meer! Ergens zal ik blij zijn als dit hele hormonencircus weer over is...

 
Hey hallo,

Ik ben op dit moment 18 weken zwanger, en heb ook bijna geen klachten.
Alleen wat sneller moe, en moeite met bepaald eten.
Verder niet misselijk en overgeven enz......
 
heerlijk van genieten!
Toen ik zwanger was van mijn oudste had ik vrij weinig tot geen klachten (afentoe ineens een dag erg moe, maar dat was het wel) en die wordt over 2 week al 5! Is dus helemaal goed gekomen.
De zw.schap erna heb ik een innige band gehad met de wc pot.... en dat vond ik een stuk minder geslaagd , dus heerlijk van genieten en hopelijk haal je zo lekker makkelijk zonder ongemakken de eindstreep! (mijn hele 1e zw.schap was heerlijk relaxed en tot de dag dat ik opgenomen werd in het zhuis eigenlijk nergens echt last van gehad)

groetjes,
Marije
 
hoi hoi

ik ben nu ook 6 weken zwanger (net achter gekomen ) maar heb ook nergens last van... ga morgen bellen voor echo dan heb ik tenminste beetje echte zekerheid.. al weet ik het nu wel, was een dikke streep !!

Groetjes daphne
 
je mag er blij zijn als je geen kwaaltjes hebt en dat ook zo houd. Ik heb een collega die heeft bij beide zwangerschappen nergens last van gehad. Ik zelf heb zowat alle kwaaltjes gehad behalve hoge bloeddruk en suiker. Met zoveel kwaaltjes ben nu 31 weken is het af en toe echt niet prettig, terwijl dit toch zo['n mooie periode moet zijn. Dus wie (nog) geen kwaaltjes heeft geniet er van en maak je daar vooral geen zorgen om (ik zou zo met jullie willen ruilen hihi)!!!!
succes ilona
 
Bij de meeste vrouwen ontstaan de klachten pas na de 7e week (zei de vk), dan is de HCG-waarde zo hoog dat je er ook echt ziek van kunt worden. Ik kreeg pas in week 7 misselijkheid en moeheids klachten, zere borsten had ik al wel. Dus nog even afkloppen, hopelijk blijft het zo voor je want elke morgen groen boven de pot hangen geeft echt geen romantisch gevoel al was het voor mij wel anders dan een griepje... het is voor het goede doel!! En dat is toch een geluksgevoel. Ik hing de eerste keer lachend boven de pot!! (Ik heb daarvoor een miskraam gehad en toen we weer zwanger waren wilde ik me de hele dag wel misselijk voelen, dan voelde ik me ook zwanger en dat maakte me zo gelukkig). Maar na 3 dagen heb je het wel gehad hoor!
Als je je goed voelt, betekent dit niet dat er iets mis is... je lichaam past zich dan  enorm snel aan aan de hormoonsveranderingen, dus het is alleen maar heel erg fijn!

Geniet van je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan