6 weekjes zwanger en geen kwaaltjes????

Hoi Jen,

Ik ga vandaag mijn 6e week in en heb ook nergens last van. Behalve gevoeligen borsten. Vind het best eng en kan niet wachten tot ik mijn echo heb gehad op 25 juni.

Succes met je echo!

Groetjes Natasja
 
Hallo,

maak je niet te druk.
Kwaaltjes horen er NIET bij. Je kan ook zwanger zijn zonder kwaaltjes (ben blij). Als je geen kwaaltje hebt betekend niet dat het mis gaat of dat je niet zwanger bent.

Ik heb zelf bijna geen kwaaltjes. Ja nu op het laatste begin het een beetje. Ik heb gewoon een geweldige kwaal-vrije zwangerschap.
En ik kan me je angst voorstellen. Ik had ook kans op miskramen (vanwege chromosoomafwijking) en zocht ook troost bij de kwaaltje. Maar niks gehad. Geen pijnlijke/gevoelige borsten, geen misselijkheid, niks. En ik ben nu al 34 weken gezond zwanger.

Dus maak je aub niet te druk.

Veel succes

Groetjes Jeanine
 
hallo allemaal

bedankt voor de fijne berichtjes ben nog steeds erg onzeker (heb zelfs net nog een testje gedaan super zwanger)
en as donderdag heb ik me echo, dus dan laat ik jullie het vervolg weten
ps heb ook al minder last van me borsten (kan dat?)
 
De ene dag kun je veel meer last van kwaaltjes hebben dan de andere. En het kan van uur tot uur verschillen zelfs. Dus geniet als je geen last hebt van je borsten, want het betekent niets! al snap ik wel dat het je onzeker maakt.
Het kan wel zijn dat je zo ineens heel erg veel last krijgt van vanalles, dus geniet nog van alle dagen dat je je goed voelt!
 
Ben nu 9w~3d heb dit ook al week of 3.ik neem al Macrogol voor zachtere ontlasting maar altijd wel beetke licht roze of drupjes rood, na poepen. Soms (gister zelfs bij plassen) en gister zelfs tussendoor her en der een drup in de slipgister nog een spartelende echo gehad, prachtige zwangerschap zei gyneacoloog. Zolang ik niet menstruatie achtige hoeveelheden verlies, klodders, of het eruit stroomt is het goed. Baarmoeder mond was netjes, niet geïrriteerd en dicht  . Het komt echt uit baarmoeder en komt veel voor. Precies wasrom zullen ze niet achterhalen, alles ziet er goed uit IN de baarmoeder, geen stolsels, bloedingen, loslatingen. Dus moest accepteren dat het erbij hoort ?toch baal je als je net probeert rustig zonder druk te poepen en toch weer bloed druppels. Bloed sucks .... ?
 
Terug
Bovenaan