6 weken en bloedverlies!!

Hallo,ik ben nu ong 5-6 weken zwanger..moet 8 dec naar gyneacoloog.Maar had vanmorgen bloedverlies..het lijkt wel alsof ik ongesteld ben???Ik heb maar 1 test gedaan..en die zei zwanger..nu lees ik wel dat je bloed kunt verliezen maar toch maak ik me enorm druk!!!!! heb geen kramp of wat dan ook..alleen lichtelijk zeuerend gevoel in mn onderbuik?Kan iemand me een beetje opbeuren?Ik heb as donderdag een plekje weten te bemachtigen bij de gyneacoloog gelukkig!

Liefs Inge
 
Ik zal heel eerlijk zijn! Het kan twee kanten opgaan! Of je hebt een miskraam nu: meestal duurt het bloedverlies dan wel langer dan 1 of 2 dagen! En je kan er ook flinke buikpijn bij krijgen.
Of je hebt een innestelingsbloeding maar dit is vaak donkerrood tot bruin (niet altijd) en je hebt er vaak geen verdere klachten bij.

Donderdag weet je weer, ik hoop dat alles goed is, maar hou er ook rekening mee dat het fout kan zijn gelopen. Veel vrouwen hebben bloedverlies, maar die ene keer dat ik het had was het ook fout.

Misschien zijn er vrouwen met een positief verhaal die je kunnen opbeuren!

Sterkte!
 
Niet direct van ergste uit gaan.Ik heb in week 6 t/m 8 meerdere keren helderrood bloed verloren.Het waren iedere keren vegen en voelde niks aankomen,had geen krampen niks.Heb toen echo gehad en niks aan de hand.Inmiddels ben ik al 12,3 wk zwanger.Dus het hoeft niet altijd wat te betekenen.
Anders moet je gewoon zh bellen of je eerder terecht kan.Arts vertelde mij dat in 50procent van de zwangere bloed verliezen in het eerste weken van de zwangerschap.
Je baarmoeder is namelijk erg goed doorbloed waardoor er soms kleine bloedingen kunnen onstaan.Het hoeft dus niet altijd foute boel te zijn en gaat ook om de hoeveelheid bloed en krampen daarbij.

Sterkte!!

Gr. Wonder2011
 
ik heb een maandverbandje in en daar liggen wel wat druppels op..niet superveel,maar bij het plassen is er ook bloed bij het afvegen. Ik zal er zeker maar gewoon vanuit gaan dat het foute boel is?
 
Wacht het echt maar af. Ik heb ook helderrood bloedverlies gehad en het bleek een bloedneus aan mijn baarmoedermond te wezen. Zolang je geen erge krampen of koorts krijgt zal het allemaal wel meevallen. Wil je geen valse hoop geven.

Gr bizu
 
Terug
Bovenaan