6 weken en bloedverlies!!

Ik ben het eens met bizu.Als je je erge zorgen maakt zou ik toch echt zh bellen of je eerder terecht kan.Meestal kan dit namelijk wel.
 
Heey!

Zoals ik het lees denk ik dat het mee valt. Zolang er geen hele stolsels uit komen en krampen.

Ik heb bij mijn eerste ook last van bloedverlies gehad maar zonder krampen en ze loopt nu vrolijk rond hoor!

Probeer niet teveel zorgen te maken want dat is niet goed voor de baby.

Xxx
 
Heey!

Zoals ik het lees denk ik dat het mee valt. Zolang er geen hele stolsels uit komen en krampen.

Ik heb bij mijn eerste ook last van bloedverlies gehad maar zonder krampen en ze loopt nu vrolijk rond hoor!

Probeer niet teveel zorgen te maken want dat is niet goed voor de baby.

Xxx
 
Ik hoop voor jou dat het allemaal goed komt. Ik heb alleen eenzelfde ervaring met 6,5 week gehad en dit bleek bij mij wel een miskraam te zijn, of een zogenaamde missed abortion. Ik heb geen krampen gehad of heel veel bloedverlies gehad. Het was een, voor mijn doen, vrij lichte menstruatie.
Ik duim voor je dat het bij jou gewoon loos alarm is en dat je morgen gewoon positief nieuws hebt.
 
Zoals al eerder gezegd, het kan 2 kanten op!
Bij mij ging het goed: ik heb tot 7,5 weken redelijk wat bloedverlies gehad. Waarschijnlijk een 2e vruchtzakje geweest volgens de gyn. Nu is alles goed!
Ik zal voor je duimen.
Groetjes Janne
 
Terug
Bovenaan